خرید ویلا در خانه دریا

وبلاگ

9 مارس 2023 420 بازدید
خرید ویلا در خانه دریا

خرید ویلا در خانه دریا

خرید ویلا در خانه دریا | شهرک خانه دریا در محدوده بین سرخرود و محمودآباد در استان مازندران ساخته شده است .

آدرس این منطقه : در 12 کیلومتری سرخرود به محمودآباد قرار گرفته است. و وسعت کل آن حدود ۲۵۰ هکتار است. این شهرک جزء بهترین و قدیمی‌ترین شهرک‌های مازندران محسوب می‌شود. برخی از سندهای ویلاهای این شهرک به دوران قبل از انقلاب، دوره شاهنشاهی، مربوط می‌شود…
عملیات ساخت شهرک در سال ۱۳۵1 تا ۱۳۵2 به پایان رسید. شرکت “شهرک خانه” تمام مراحل طراحی اجرا و ساخت و ساز این شهرک بزرگ را بر عهده داشته است. تمام ویلاهای شهرک خانه دریا از بهترین معماری و زیباترین طراحی بهره گرفته اند.

به طور کلی قواره‌های زمین داخل شهرک دارای متراژ مختلف هستند؛ این متراژ می‌تواند از ۶۰۰ متر تا ۱۴۰۰ متر متغیر باشد.
زمین‌هایی که قواره بیشتری دارند، ویلاهای لوکس‌تری می‌توان داخل آن ساخت و در نتیجه، قیمت خرید ویلا در این شرایط بیشتر خواهد شد.


مشخصات ویلاهای شهرک خانه دریا


1.شهرک خانه دریا دقیقا کنار دریا است.


اغلب افراد شمال رفتن را تنها به خاطر دریای خزر انتخاب می‌کنند. نشستن در ساحل دریا ، شنا در دریا ، تماشای غروب و طلوع خورشید ، شنیدن صدای امواج دریا در زمان بیدار شدن از خواب ، موج سواری در نزدیک محل زندگی و … این موارد از مزایای این شهرک است.

2.شهرک خانه دریا محیطی سرسبز دارد.


فروش واحد در شهرک خانه دریا گزینه مناسبی برای صاحبان آپارتمان می‌باشد . در نتیجه ، با خرید آپارتمان در شهرک خانه دریا نه تنها به راحتی به دریا دسترسی دارید بلکه محیط سرسبز آن یادآور ویلای جنگلی نیز خواهد بود. تمام محیط شهرک درختکاری و چمن کاری است و زیبایی فوق العاده ای دارد.


3.جایگذاری درست مبلمان شهری.

مبلمان شهری که شامل نیمکت، سطل زباله، لوازم ورزشی، لوازم بازی، روشنایی و … می‌شود . به درستی در شهرک جایگذاری شده اند . در جای جای شهرک سطل زباله و نیمکت دیده می‌شود . کودکان هم فضای مناسب برای بازی کردن و سرگرمی دارند.


4.امکانات موردنظرتان در شهرک خانه دریا.


با خرید ویلا در شهرک خانه دریا برای تامین نیازهای خود نیاز به رفتن به شهر را نخواهید داشت چرا که این شهرک دارای ۴ رستوران با غذاهای سنتی و فست فود، خدمات عابر بانک، سوپرمارکت بزرگ با مجهز، فضای بازی برای بچه‌ها و بزرگسالان، ۲ زمین تنیس، استخر و ۳ زمین والیبال می باشد. فضای ساحلی آن نیز برای بازی و ورزش های ساحلی ، مجهز شده است.

5.شهرک خیابان کشی استاندارد دارد.


با توجه به وسعت ۲۵۰ هکتاری این شهرک انتظار می‌رود خیابان کشی شهرک به درستی انجام شود . این شهرک دارای ۲ خیابان اصلی و ۱۰۰ خیابان فرعی می‌باشد. طراحی ویلاها در کنار هم به شکلی است که در صورت ورود فرد تازه وارد به هیچ عنوان مسیر را گم نکند. آسفالت خیابان استاندارد است و ایمنی کامل در آن حاکم می‌باشد.
در این شهرک به راحتی میتوان دوچرخه سواری کرد.


خرید ویلا در خانه دریا

شهرک خانه دریا ، به عنوان یکی از شهرک‌های برند منطقه ، شناخته شده است .

به دلیل اینکه در حد فاصل سرخرود و محمودآباد واقع شده است . ساکنین شهرک می‌توانند کارهای مربوط به امور ثبت و امور اداری را در محمودآباد دنبال کنند . و اگر کارهای مربوط به ثبت سند را دارند می‌‌توانند با بخشداری سرخرود در ارتباط باشند. ,ویلاهای شهرک خانه دریا از هر نظر، زیبایی منحصربه فردی دارد. تا ساکنین شهرک یک محیط آرامش بخش را داشته باشند و بتوانند حتی از پیاده‌روی روزانه خود هم لذت ببرند.


قیمت ویلاهای خانه دریا

برای خرید ویلادر خانه دریا بایداطلاع کافی از قیمت ها داشته باشید . قیمت ها از 10میلیارد تا 100میلیارد و… است .

اما بسته به شرایطی این قیمت ها تغییر میکند که شرایط را در ادامه توضیح میدهیم…


1. ویلا نزدیک به دریا گران تر هستند.


ویلاها در شهرک خانه دریا به صورت لاین به لاین طراحی شده است.

. لاین اول که چسبیده به دریا ساخته شده اند . گران قیمت ترین ویلاهای شهرک به شمار می آیند . این ویلا ها با مشابه خود که به دریا دور هستند در هر متر چند میلیون گرانتر هستند. البته مزایا نزدیکی به دریا این قیمت را مقرون به صرفه می‌نماید. فروش ویلا در نزدیکی دریا بیشتر صورت می‌گیرد به همین خاطر سرمایه گذاری در این ناحیه سود بالایی را به همراه دارد .


2. ویلاهای بزرگتر گران قیمت تر هستند.


همانطور که گفته شده وسعت ویلاهای شهرک خانه دریا از ۶۰۰ متر تا ۱۰۰۰ متر متغیر است و حتی قواره ۱۴۰۰ متری نیز در بین ویلاها دیده می‌شود . بدیهی است که هرچه ویلا بزرگتر باشد قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.


3.ویوی بر قیمت ویلا در شهرک خانه دریا تاثیر دارد.


ویلاهای شهرک خانه دریا به شکل شمالی- جنوبی، ویلاهای شرقی – غربی، ویلاهای شمالی- شرقی و … ساخته شده است. متناسب با ویوی هر ساختمان، قیمت ها هم متنوع است.


4.قدمت ویلا


قیمت هر ویلا متناسب با سال ساخت آن متفاوت است.


5.دکوراسیون و نمای داخلی بر قیمت نهایی تاثیر دارد.

بیشتر ویلاها مبله هستند و دارای امکانات اولیه زندگی می‌باشند. طبیعی است که اگر امکانات بیشتری در ویلا نصب شود، قیمت فروش ویلا در شهرک خانه دریا بیشتر خواهد بود.


6. تعداد اتاق خواب ها نیز در قیمت ویلا نقش دارند.


در درون این ویلاها بیش از 3 اتاق خواب وجوددارد . البته دراین شهرک ویلاهایی که ۷ اتاق خواب داشته باشند هم وجوددارد که قیمت آنها بیشتر از دیگر ویلاها می‌باشد. پس در صورتی که تعداد اتاق خواب بیشتری نیاز دارید باید هزینه بیشتری بابت خرید ویلا در نظر داشته باشید.


7. فاصله از درب ورودی بر قیمت ویلا تاثیر دارد.


ویلاهایی که در نزدیکی درب ورودی قرار دارند کمترین قیمت را نسبت به ویلاهایی دارند که از درب ورود دور هستند و به دریا نزدیک تر می‌باشند.


8. قیمت آپارتمان در شهرک خانه دریا کمتر است.


با توجه به اینکه انواع آپارتمان در شهرک خانه دریا دارای متراژ متفاوتی هستند نمی توان برای آن قیمت ثابتی قرار دارد. خرید آپارتمان در شهرک خانه دریا ، نیز با چالش های زیر همراه است که باعث می‌شود قیمت ها گرانتر شود ازجمله :

-محل ساخت آپارتمان،

-ویوی آپارتمان ،

-متراژ آپارتمان،

– طبقه آپارتمان،

-تجهیزات در آپارتمان.

قیمت گذاری دقیق توسط کارشناسان انجام می‌شود. اما به صورت کلی می‌توان گفت که خرید ویلا در شهرک خانه دریا با قیمت بیشتری نسبت به خرید آپارتمان در شهرک خانه دریا انجام می‌شود.

اجاره ویلا در شهرک خانه دریا


برای گردشگرها و مسافرانی که بسیار به مناطق شمال کشور علاقه‌مند هستند و می‌خواهند چند روزی را در آب و هوای دلپذیر شمال سپری کنند، ویلاهای خانه دریا بهترین موقعیت خواهند بود. انواع ویلاهای همکف و ویلاهای آپارتمانی را می‌توانید در این شهرک برای اجاره انتخاب کنید. شرایط اجاره ویلا در خانه دریا به صورت روزانه، ماهانه و هفتگی می‌باشد. قیمت اجاره ویلا بر اساس متراژ ساختمان و موقعیت آن تنظیم می‌گردد.
به طور کلی قیمت اجاره ویلا در شهرک خانه دریا در ویلاهای همکف از 5/1 میلیون تومان شروع می‌شود و می‌تواند تا ۵ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان هم افزایش داشته باشد. اگر برای تعطیلات آخر هفته، دو یا سه روز به دنبال ویلاهای نزدیک به ساحل هستید، این شهرک معروف در مازندران را انتخاب کنید…

امنیت در خرید ویلا در شهرک خانه دریا


یکی از مشکلات عمده خرید ویلا در شمال حفظ امنیت و ایمنی آن است. عمدتا برای محافظت از ویلا ، یک نفر سرایدار استخدام می‌شود .ممکن است این فرد گاها دچار خطاشود. اما در شهرک خانه دریا با وجود ۱۲۰ نفرتیم حرفه ای و محافظت ۲۴ ساعته آنها، امکان سرقت و دیگر مشکلات که امنیت خانواده و اموال شما را تهدید می‌کند قابل حل خواهد بود . جالب است بدانید که در درب ورودی این شهرک تمام ورود و خروج ها بررسی می‌شود. هر فرد تنها با اجازه صاحب خانه اجازه ورود به شهرک را دارد. هر ویلا تنها اجازه پارک سه خودرو را دارد و اگر تصمیم دارید تعداد بیشتری خودرو در محوطه پارک کنید باید از قبل اطلاع رسانی نمایید. روشنایی کامل محوطه از دیگر علل ایمنی این شهرک به شمار می آید.
در درب ورودی این شهرک دوربین های پلاک خوان نصب شده است . در زمان ورود دوربین شماره پلاک را بررسی کرده و اگر شماره در سیستم ثبت نشده باشد امکان ورود آن به محوطه مقدور نیست . مهمانان و افرادی که ویلا اجاره کرده اند از محیطی دیگر وارد شهرک می‌شوند و شماره پلاک آنها نیز در سیستم ثبت می‌شود.


کلام آخر


خرید آپارتمان و خرید ویلا در خانه دریا با توجه به قیمت های متغیر هر ویلا و آپارتمان نیاز به یک مشاور آگاه و کاربلد دارد. همینطور فروش به قیمت ویلا و آپارتمان نیازمند یک فرد مشاور کارکشته می‌باشد. املاک جهان سنتر و اقای جعفری با چندین سال سابقه کار در این زمینه توانایی این را دارد که بتواند قیمت گذاری منصفانه ای روی ویلاهای شهرک داشته باشد. فروش و خرید ویلا در شهرک خانه دریا را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن شما را به خواسته خود برسانیم .

ارتباط با ما

09119212178

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *