خرید آپارتمان در بابلسر

وبلاگ

30 مارس 2023 527 بازدید
خرید آپارتمان در بابلسر

خرید آپارتمان در بابلسر


خرید آپارتمان در بابلسر می تواند یک تصمیم درست و یک سرمایه گذاری دقیق در شمال باشد. شهر ساحلی بابلسر با جاذبه های طبیعی و توریسی فراوان مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان می‌باشد . خرید آپارتمان در بابلسر به شما کمک می‌کند تا با داشتن مسکنی امن، از زیبایی هایی چون سواحل چشم نواز دریای کاسپی و سواحل آرامش بخش و خاطره انگیز رودخانه بابلسر بهره مند شوید. شهر بابلسر با امنیت بالا و آرامشی مثال زدنی محیطی مناسب را برای روزهای زندگی شما فراهم می‌کند. با خرید ملک در بابلسر می توانید هم از یک زندگی شهری آرام و بی تنش لذت ببرید و هم از زیبایی های این شهرستان نهایت استفاده را ببرید.


تاریخچه بابلسر


بابلسر، یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان بابلسر است.
شهر بابلسر در گذشته مشهدسر نامیده می‌شد. مشهدسر یکی از بندرهای طبرستان محسوب می‌شد. این شهر در گذشته به عنوان بندر و مرکز تجارت ایران و روسیه رونق داشت. این شهر در دوره قاجار بندر کشتیرانی و بازرگانی و از بندرهای شرقی دریای خزر بوده‌است.
بابلسر 124 هزار و 323 نفر جمعیت دارد. غیر از ساکنین بومی این شهر که به طور ثابت در این مناطق سکونت دارند.


جاذبه های گردشگری بابلسر


-باغ وحش معروف بابلسر
-منطقه ساحلی میرود

– منطقه گردشگری کرفون

– سد لاستیکی بابلسر

– پل معلق بابلسر

– پارک وحش بابلسر

– رودخانه بابلرود

-شهرک ساحلی خزرشهر

-میدان مجسمه بابلسر

– هتل کازینو بابلسر

– برج قدیمی ساعت

– روستای زیبای گالشکلا – آرامگاه امامزاده ابراهیم (ع

خرید آپارتمان در بابلسر در کدام مناطق این شهر انجام می‌شود؟

شاید شما هم در زمره افرادی قرار دارید که رویای خرید آپارتمان در بابلسر در سر می پرورانید. برای این کار لازم نیست تا بیشتر صبر کنید. شما در هر نقطه از شهر بابلسر که بخواهید می توانید آپارتمان مورد نظر خودتان را خریداری نمایید. در واقع با هر سبک و سیاق و سلیقه ای که بخواهید می‌توانید نسبت به خرید آپارتمان در بابلسر اقدام کنید. بخشی از آپارتمان مورد نظر با متراژهای متفاوت در شهرک های بابلسر قرار گرفته و بخش دیگری در مناطق حومه این شهر واقع شده اند.

وضعیت بابلسر به گونه ای است که حتی می توانید در برخی موارد حتی در نقاط اصلی شهر آپارتمان مورد نظرتان را خریداری نمایید. برخی از مهمترین مناطق و شهرک هایی که می توانید برای خرید آپارتمان در بابلسر از آنجا دیدن نمایید عبارتند از:

  • محله امیر مازندرانی
  • علی آباد
  • شهرک آزادگان
  • اجاکسر
  • بابلرود
  • رودبست پازوار
  • خزر شهر

همچنین محدوده شهری از قبیل خیابان امام خمینی، بلوار ذوالفقاری خیابان شهید طالبی  نیز می تواند گزینه های مناسبی بدین منظور باشد.

خرید آپارتمان در بابلسر
خرید آپارتمان در بابلسر

املاک جهان سنتر

قیمت زمین و آپارتمان در بابلسر

هرچند نمی توان بازه قیمتی مشخصی را برای خرید ملک در بابلسر تعیین کرد با این وجود معمولاً با توجه به نوسانات زمین در استان مازندران قیمت زمین در بابلسر هم می تواند متاثر از این قضیه شود . ولی به طورکلی در مناطق مسکونی از قبیل بلوار ذوالفقاری می‌توان قیمت هر متر زمین را حدود 4 میلیون و نیم برآورد کرد که در مناطق و شهرک های اطراف بابلسر این  قیمت می تواند بیشتر و حتی کمتر نیز باشد. به طورکلی امنیت سرمایه گذاری در بابلسر و ریسک اندکی که سرمایه گذاران در این زمینه متحمل می شوند یکی از مزیت های غیر قابل انکار این حوزه به شمار می‌رود .

اگر ساکن شهرهای بزرگی همچون تهران هستید که  املاک در آن بیشترین قیمت ممکن در کشور را دارد و بودجه کافی برای خرید ملک  در این شهر ندارید خرید زمین در شمال ایده خوبی است. در میان شهرهای شمالی خرید آپارتمان در بابلسر چه از لحاظ مسافتی با شهر تهران چه از لحاظ موقعیت جغرافیایی شهر بسیار مقرون به صرفه است.

مزایا و معایب خرید آپارتمان در بابلسر


خرید آپارتمان در بابلسر می تواند ضمن این که شما را از هوای سالم و محیطی مفرح و آرامش دهنده برخوردار سازد همچنین ممکن است برای برخی افراد معایبی را نیز به همراه داشته باشد. شاید عمده ترین مشکل به خصوص در نواحی ساحلی وجود ازدحام و رفت و آمد بیش از حد معمول به خصوص در فصول گرم سال می باشد که در این مواقع تعداد بیشتری گردشگر و توریست از این مناطق بازدید می کنند و طبیعی است که نباید انتظار داشته باشید همان آرامش سابق در این مناطق حکم فرما باشد.
در ضمن به دلیل شرجی بودن آب و هوای این مناطق همچنین هزینه تعمیرات ویلا و واحدهای مسکونی نیز به سایر هزینه ها افزوده می‌شود. توصیه می کنیم همواره با سرویس به موقع و بازدید از تاسیسات ساختمان و ویلاهای خودتان از تحمیل هزینه های بیشتر در این زمینه به خودتان خودداری نمایید.

خرید آپارتمان در بابلسر
خرید آپارتمان در بابلسر


سخن پایانی:


بابلسر یکی از زیباترین مناطق در استان مازندران است که به نگین مازندران شهره شده است. و دریای بابلسر از زیباترین سواحل خزر در استان مازندران است.. بابلسر علاوه بر اینها دارای فرودگاه است که سفر هوایی را به این شهر ساده‌تر می‌کند. این شهر معتدل با هوای مرطوب همواره مورد توجه گردشگران است. بنابراین از نظر قیمت ملک چندان ارزان نیست. برای اجاره و خرید ملک در بابلسر تنوع قیمتی بالایی وجود دارد و شما می‌توانید باتوجه به بودجه خود ملک یا زمین مناسبی را پیدا کنید.

ارتباط با ما

09119212178

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط