خرید ویلا در دریاکنار

وبلاگ

7 مارس 2023 363 بازدید
خرید ویلا در دریاکنار

خرید ویلا در دریاکنار

خرید ویلا در دریاکنار | شهرک دریاکنار ،در نزدیکی شهر بابلسر در فاصله حدود ۵ کیلومتری آن قرار دارد. این شهرک در اوایل دهه ۴۰ در زمان حکومت محمدرضا شاه ساخته شد. اما مراحل ساخت آن تا پایان این دهه ادامه پیدا کرد. این شهرک ویلایی جزء بزرگترین و قدیمی‌ترین شهرک‌های مازندران محسوب می‌شود. روش‌های اداره شهرک هم منحصر به فرد است. این شهرک توسط یک هیئت مدیره متشکل از یک مدیر، هفت عضو هیئت مدیره، پلیس ساختمان و دایره ساختمان تشکیل اداره می‌گردد.
تمام مجوزهای ساخت و ساز، تردد ماشین‌های حمل مصالح ساختمانی یا خودروهایی که لوازم و وسایل را جابجا می‌کنند باید با هماهنگی هیئت مدیره انجام شود . برای مدیریت بهتر این شهرک، اساسنامه در سال ۱۳۸۳ توسط موسسه شهرک دریاکنار به ثبت رسید. این شهرک در اداره ثبت اسناد بابلسر در سال ۱۳۵۹ نیز ، به ثبت رسیده است.


مشخصات ویلاهای شهرک دریا کنار



ویلاهای مختلف در شهرک دریاکنار در یک بلوار اصلی و تعداد ۱۷ خیابان فرعی ساخته شده است . حداکثر محدوده ارتفاع برای ساخت و ساز ویلاها در این شهرک تا سه طبقه است؛ یعنی شما می‌توانید حداکثر ویلای تریپلکس درشهرک بسازید.
در شهرک ویلایی دریاکنار، برخی از ویلاها در جهت شرقی- غربی و برخی دیگر در جهت شمالی – جنوبی ساخته شده‌اند . در همسایگی این شهرک، هیچ زمین صنعتی، فعالیت تولیدی یا زمین کشاورزی وجود ندارد؛ بنابراین ساکنین شهرک با اطمینان خاطر می‌توانند بدون نگرانی درباره الایندها زندگی کنند و از محیط لذت ببرند.
برای افرادی که به دنبال ویلاهای زیبا با معماری کلاسیک یا مدرن هستند و به محوطه سازی ویلای خود بسیار اهمیت می‌دهند، شهرک دریاکنار را پیشنهاد می‌دهیم. برای اطلاع از گزینه‌های خرید و فروش ویلا در شهرک دریاکنار بهتر است با مشاور املاک جهان سنتر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. املاک ما این مشاوره را به صورت رایگان به شما خواهد داد.


امنیت شهرک دریاکنار


علت اینکه تقاضا برای خرید ویلا شهرکی در مازندران با رشد خوبی مواجه بوده است، امنیت بالای محوطه شهرک است. شهرک دریاکنار با داشتن کادر مجرب و کامل از نگهبانان، امنیت تمام خیابان‌های شهرک را تامین کرده است و از نظر کنترل ورود و خروج افراد هم در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد.
افرادی که جزء ساکنین شهرک ویلایی دریاکنار هستند، ۱ کارت تردد دارند. این افراد از درب شماره یک شهرک باید وارد و خارج شوند. برای تردد مهمانان هم ،تدابیر دیگری اندیشیده شده است. مهمانان از درب شماره ۲ وارد و خارج می‌شوند و باید کارت تردد مهمان داشته باشند و این کار با هماهنگی مالکان ساختمان‌ها انجام می‌شود.
هر یک از درب‌های شهرک دریاکنار دارای نگهبانی کامل است که در ۴ شیفت کار می‌کنند. در هر شیفت، ۴ نفر نگهبان و یک نفر سرنگهبان فعالیت می‌کند که به صورت ۲۴ ساعته این پست نگهبانی تغییر دارد. فردی که به عنوان سر نگهبان در هر شیفت شناخته می‌شود، به همراه یک خودرو در تمام شهرک حرکت می‌کند و منطقه را زیر نظر دارد. به طور کلی، ۱۶ نفر در درب اول و ۱۶ نفر در درب دوم شهرک دریاکنار نگهبانی می‌دهند.
تمام این موارد برای تمام خیابان‌های شهرک ویلایی دریاکنار وجود دارد. در بخش شمالی شهرک که دارای ۱۷ خیابان است در هر خیابان یک کانکس نگهبانی وجود دارد که در طول شبانه روز، شیفت نگهبانی عوض می‌شود. نگهبانان در خیابان‌های شهرک، ۲۴ ساعته بیدار هستند. این شرایط امنیتی در شهرک دریاکنار بخش جنوبی در تمام خیابان‌ها هم وجود دارد.


قیمت خریدویلا در دریاکنار


قیمت خرید ویلا در شهرک دریاکنار بستگی به امکانات ویلا و موقعیت جغرافیایی، قواره‌های زمین، اندازه ساخت و محوطه سازی، متفاوت است. برای ویلاهای آماده به فروش با طراحی لاکچری یا ویلاهای فول فرنیش قیمت از ۱۰۰ تا ۱۲۰ و یا ۱۵۰ میلیارد تومان هم درج شده است. قیمت خرید ویلا در این شهرک ویلایی در قواره‌های اول جاده از 20 میلیارد تومان شروع می‌شود و تا قواره‌های 150 میلیارد تومانی ادامه دارد. در این شهرک، یکی دو نمونه ویلای حدود 200 میلیارد تومانی هم یافت می‌شود.
برای اینکه از قیمت خرید و فروش ویلاهای این شهرک اطلاع پیدا کنید، مراجع آنلاین را بررسی کنید یا با مشاور املاک صحبت کنید. به طور مثال، قیمت یک ویلا در شهرک ویلایی دریاکنار با متراژ ۷۰۰ متر در قسمت‌های مختلف، متفاوت است. این قیمت‌ها می‌تواند حدوداً از 20 میلیارد تومان شروع شود و تا بیشتر هم تغییر پیدا کند.


امکانات شهرک دریاکنار


1.شهرک دریاکنار دارای زیباترین ویلاها از نظر معماری و دکوراسیون داخلی است.خیابان‌های منتهی به ساحل همه دارای زیباترین منظره هستند. و از پوشش گیاهی درختان بلند در دو طرف خیابان استفاده شده است. مهم‌ترین امکانات ویلا، مجهز بودن به سیستم تهویه امنیت و سیستم نگهبانی است.
2.در خیابان ششم شهرک دریاکنار، پلاژ آقایان برای آفتاب گرفتن و ساحل اختصاصی برای شنا در نظر گرفته شده است. این امکانات در خیابان هفدهم برای خانم‌ها در دسترس می‌باشد.
3.شهرک ویلایی دریاکنار حدود ۳ کیلومتر نوار ساحلی دارد که جزء گسترده‌ترین ویلاهای شهرکی است که بیشترین نوار ساحلی را برای تفریح ساکنین به خود اختصاص داده است.

4.در داخل شهرک، یک استخر مشاعات ابعاد ۱۰۰ متر در ۴۰ متر وجود دارد که البته در زمان حال، بلااستفاده مانده و در حال برنامه‌ریزی هستند تا آن را به مرحله بهره‌برداری مجدد برسانند.
5.شهرک دریاکنار، ۴ رستوران در بخش کنار دریا و در محوطه می‌باشد که با چیدمان زیبا، فضا را برای پذیرایی از مهمانان و مسافران و ساکنین ویلاها فراهم کرده است. از خیابان اول تا خیابان هفدهم در این شهرک، همه مسیرها به سمت ساحل دریا راه دارد.

5.اگر به ورزش‌های صبحگاهی و قدم زدن در ساحل علاقه‌مند هستید . در هر یک از خیابان‌های شهرک ویلایی دریاکنار که ویلا بخرید، با طی کردن مسافت مشخص به ساحل دسترسی خواهید داشت.
زندگی کردن در بهترین ویلاهای مازندران در ساحل دریای خزر با منظره‌ای از کوهستان البرز، همان چیزی است که مشتریان خرید ویلا در شمال را به سمت این مناطق جذب می‌کند.


جهان سنتر


6.در کنار تمامی امکانات گردشگری، مهمترین بخش این شهرک وجود امکانات رفاهی آن است. از جمله این امکانات می ‌توان به وجود بانک ‌هایی اعم از تجارت، ملت و مسکن در این شهرک اشاره کرد. بر این وجود خود پرداز در این شهرک به شما این امکان را می دهد که در تمامی ساعات شبانه روز به شما این امکان را دهد که بسیاری از کارهای بانکی خود را با کمک آن انجام دهید.


راهنمای خرید ویلا در دریاکنار


1.سند : یادتان باشد که مهم ترین اصل و پایه برای خرید ویلا سند آن ویلا است. سند ارزش ملک را افزایش میدهد یعنی شما علاوه بر خرید ویلای با سند و کامل نه تنها سود خواهید کرد بلکه اگر در چندین سال آینده قصد فروش را داشته باشید هرگز ضرر نخواهید کرد .
2.استقامت و مقاومت : حتما هنگام خرید ویلا این موضوع را بررسی نمایید که برای ساخت ویلا باید از بهترین مصالح و بهترین متریال استفاده کرده باشند . استقامت و مقاومت بالا به شما این امکان را می دهد که به راحتی در آن ویلا زندگی کنید. ساخت ویلا باید به گونه ای باشد که شرایط آب و هوایی منطقه و رطوبت ساحل به آن آسیب وارد نکند. در واقع باید سازگار با شرایط آب و هوایی و محیطی باشد.
3.لوکیشن : یکی از مسائلی که هنگام خرید ویلا در شهرک دریا کنار برای افراد قابل توجه است لوکیشن ویلا می‌باشد. این منطقه دسترسی خوبی دارد اما خب باید در نظر داشت که خرید ویلا در جای دنج وآرام در بهترین منطقه ممکن است شما را کمی از مرکز شهر دور کند . شما با خرید ویلا در دریاکنار با مراکز درمانی ، خدماتی ، تفرحی ، فروشگاه ها و… در ارتباط خواهید بود . نیازی به نگرانی درمورد دسترسی نخواهید داشت . مورادی که در بالا به آنها اشاره کرده ایم تنها بخشی از راهنمایی های ما به شما بوده ،هرچه دقت خود را بالاتر ببرید سرمایه گذاری موفق تری را در پیش خواهید داشت.

نکته پایانی:

مورادی که در بالا به آنها اشاره کرده ایم تنها بخشی از راهنمایی های ما به شما بوده ،هرچه دقت خود را بالاتر ببرید سرمایه گذاری موفق تری را در پیش خواهید داشت.
مابه شما توصیه می کنیم. شهرک هایی را انتخاب کنید که تعداد واحد کمی داشته باشند تا امنیت و آسایش بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با املاک جهان سنتر تماس بگیرید…

۰۹۱۱۹۲۱۲۱۷۸

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط