ویلا در رامسر

وبلاگ

30 مارس 2023 530 بازدید
ویلا در رامسر

ویلا در رامسر

ویلا در رامسر | رامسر یکی از شهرهای قدیمی و سرسبز و توریستی شمال ایران است که هر سال خریداران ویلای شمال را به خود جذب می‌کند. با راهنمای خرید ویلا در رامسر شما می‌توانید ارزانترین قیمت ممکن برای خرید ویلا را پیدا کنید. این شهر در کنار سایر شهرهای نزدیک به آن، یعنی شهرچالوس، نمک آبرود برای خرید ویلای لوکس در شمال، بهترین گزینه است.


شهر رامسر به دلیل جاذبه های گردشگری، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب میکند.که در این مقاله سه مورد را نام بردیم…

جاذبه های گردشگری رامسر


1.روستای جواهرده

ویلا در رامسر
ویلا در رامسر


روستای جواهرده، از محبوبترین نواحی توریستی استان مازندران است. این بخش از شهرستان رامسر، با کوه های سربه فلک کشیده همچون سرخ تله،آبشارهای زیبا،پارک جنگلی ،رودخانه ای برخوردار از آب معدنی گازدار هرساله میزبان مسافران زیادی است.

2.تلکابین رامسر

ویلا در رامسر
ویلا در رامسر

مجموعه تفریحی تله کابین رامسر ، که با عنوان مجتمع تفریحی شهر سبز رامسر شناخته می‌شود، یکی از جاهای دیدنی استان مازندران است. تله کابین رامسر به‌عنوان یکی از زیباترین خطوط انتقالی کابلی گردشگری ایران شناخته می‌شود؛ چراکه مسیری سبز و رویایی از ساحل خزر را آغاز کرده و در ادامه از دل شاخ و برگ درختان جنگل به‌سمت قله‌های مرتفع البرز حرکت می‌کند.
علاوه بر تله کابین، دارای فضاهای تفریحی، مراکز خرید و اقامتی است و در طول سال گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند. از جاذبه‌های این مجموعه می‌توان به کارتینگ، شهربازی، کلوپ تفریحات دریایی، زیپ لاین و پل معلق، پینت بال و… اشاره کرد.


3.کاخ مرمر رامسر

ویلا در رامسر
ویلا در رامسر


سازندگان این بنای تاریخی، آن را به سبک اروپایی ساخته و با گچ بری تزیین کرده اند.بعد از انقلاب نام این مجموعه را موزه تماشاگه خزر میگویند. چون از آثار هنرمندان ایرانی و خارجی در آن نگهداری میشود.


امکانات رامسر برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری:


1.دسترسی آسان به امکانات و لوازم ساختمانی از جمله شن و ماسه
2.وجود کارگران ماهر و معماران مجرب
3.دسترسی آسان به منابع طبیعی کوه و جنگل و پارکها
4.امکانات مناسب پزشکی و درمانی


چه نکاتی را باید هنگام خرید ویلا در رامسر رعایت کنیم؟


1.دسترسی آسان به مرکز شهر
2.بهره‌مندی ویلای مورد نظر از امکانات مختلف از قبیل آب، برق و گاز
3.دسترسی مناسب به فروشگاه‌ها و مراکز خرید
4.بررسی مقاوم بودن بنای ساختمان با بررسی مصالح به کار رفته در ساخت ویلا
5.مقایسه قیمت ویلاهای اطراف با ویلای مورد نظر خود
6.برآورد متراژ ویلا و توانایی خود جهت تعمیر و نگهداری از ساختمان

ویلا در رامسر
ویلا در رامسر

قیمت ویلاهای رامسر


در سال‌های اخیر با افزایش قیمت ملک در نقاط مختلف کشور روبرو بوده‌ایم. به همین دلیل نمی‌توان محدود قیمت خاصی را برای ویلاهای رامسر در نظر گرفت.
در امسال به دلیل رشد تورم و افزایش قیمت املاک، قیمت ویلا در رامسر نیز افزایش چشمگیری داشته است. البته ویلاهایی که در روستاها یا دور از شهر واقع شده‌اند به مراتب قیمت پایین‌تری دارند. نوع خدمات و امکانات ویلا، لوکس بودن و ظواهر ویلا، محل ویلا و غیره از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت ویلا تاثیر می‌گذارند.
خرید ویلا در رامسر تقریباً گرانقیمت است اما در برخی مناطق می توانید ویلای ارزان هم پیدا کنید. رامسر را میتوان از بهترین شهر مازندران برای خرید ویلا معرفی کرد.

به عبارت کلی، خرید ویلای جنگلی ارزانتر از ویلاهای ساحلی تمام می شود. البته استثنائاتی هم در این دو مورد وجود دارد. برخی از ویلاهای جنگلی به صورت دوبلکس یا تریبلکس ساخته می‌شوند و جزء ویلاهای لاکچری قرار می‌گیرند، بنابراین گرانقیمت خواهند بود. در مقابل، یک ویلای ساحلی که به صورت فلت ساخته شده باشد می‌تواند ارزان‌تر از یک ویلای جنگلی تمام شود.


چرا در رامسر ویلا بخریم ؟

  1. با خرید ویلا در رامسر، هر بار که قرار است به شمال سفر کنیم، دغدغه‌ای برای اجاره کردن ویلا نخواهیم داشت. به هر حال در تابستان که حجم سفر به استان‌های شمالی زیاد می‌شود، قیمت ویلاهای اجاره‌ای افزایش خواهد یافت.
  1. شما می‌توانید با خرید ویلا در رامسر نه تنها خودتان از داشتن آن لذت ببرید بلکه با اجاره دادن آن، سود خوبی دریافت خواهید نمود.
  2. مازندران از نظر گردشگری و جاذبه‌های فضای سبز، بسیار معروف و دیدنی است . در واقع با خرید ویلا در مازندران در یک استانی اقامت خواهیم داشت که به دلیل تنوع بالا برای سفر، هیچ وقت این استان کسل‌کننده و تکراری نخواهد شد.

سخن پایانی:


متناسب با بودجه مالی خود و با کمک مشاوران ما میتوانید بهترین ویلا در رامسر را خریداری کنید.


برای اطلاع بیشتراز قیمت ویلاهای رامسر با کارشناسان جهان سنتر تماس حاصل فرمایید.

09119212178

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط