ویلا در نور

وبلاگ

30 مارس 2023 390 بازدید
ویلا در نور

ویلا در نور

ویلا در نور
نور یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین مازندران است. انبوهی از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی را در اطراف خود جای داده است. نام دیگر قدیمی نور که حتی ساکنان کنونی آن نیز گاهی اوقات به جای نور به کار می‌برند، سولده است. نام کنونی نور از رودخانه نور گرفته شده است که از کوه‌های البرز سرچشمه می‌گیرد و به رود هراز می‌پیوندد.


1.آبشار آب پری

ویلا در نور
ویلا در نور


این آبشار در فاصله ۵ کیلومتری شهر نور، در نزدیکی شهر رویان واقع شده است. در آب پری درختان با فاصله کم از یکدیگر قرار دارند و بیشتر مناطق بکر و دست‌نخورده مانده است. این ناحیه همسایه کجور و یوش است. این آبشار، شباهت چندانی به آبشار ندارد زیرا قسمتی از سنگ‌های کوه در اثر رانش زمین در شیب تند کوه جمع شده‌اند و آب کمی از لابه‌لای این سنگ‌ها در جریان است. اختلاف درجه حرارت این ناحیه با هوای شهر رویان تقریبا ۱۰ درجه سانتی‌گراد است.

2.دریاچه الیمالات

ویلا در نور
ویلا در نور

دریاچه سد الیمالات در ۸ کیلومتری نور در مسیر جاده نور-چمستان قرار دارد و فاصله آن از جاده اصلی نور به چمستان حدود ۳ کیلومتر است .

در این دریاچه همه چیز برای چند ساعت تفریح و البته آرامش مهیاست. سد خاکی الیمالات در هر فصل زیبایی خود را دارد اما بهار و پاییز به خاطر افسون رنگ برگ‌ها و درختان فضای متفاوتی می‌یابد. لباس و کفش مناسب برای محیط جنگلی به‌همراه داشته باشید.

3.پارک جنگلی نور

ویلا در نور
ویلا در نور

پارک جنگلی نور با ۳۶۰۰ هکتار وسعت، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های جنگلی خاورمیانه شناخته می‌شود و در زمرهجاهای دیدنی نور قرار دارد. به‌دلیل قرارگیری در کناره دریای خزر، این پارک از موقعیتی بسیار ممتاز و استثنایی برخوردار است. همچنین با وجود ذخیره‌گاه ۲۷۰ هکتاری درخت سفيد پلت که بومی ايران است، پارک جنگلی نور از بوستان‌های شاخص کشور محسوب می‌شود. برخی از امکانات پارک نیز شامل رستوران، قهوه خانه، آلاچیق‌های پیک‌نیک، محوطه بازی کودکان و مسجد می‌شود. 

4.سد آبیدر

ویلا در نور
ویلا در نور

سد آبیدر که معروف به سد صلاح الدین کلا است، از جمله مهم ترین سدهای مازندران به حساب می‌آید چراکه بخشی زیادی از آب زمین های کشاورزی اطراف را تامین می‌کند.

اگر به وسط دریاچه نگاه کنید، جزیره ای کوچک را مشاهده خواهید کرد.در اطراف سد آبیدر، آلاچیق ها و اتاقک های مختلفی وجود دارد تا گردشگران بتوانند با اتراق در آن ها، لحظات آرامش بخشی را داشته باشند و همچنین، در نزدیکی دریاچه هم زمین های سرسبزی برای پیک نیک وجود دارد که همواره افراد زیادی را در این محل مشاهده می‌کنیم. 

مزایای خرید ویلا در شهر نور

1.شهر نور به علت این که دارای موقعیت جغرافیایی خوبی است و به علت قدمتی که دارد، محیط شهری و امکانات رفاهی خوبی را هم در اختیار ساکنین این منطقه قرار می‌دهد. از این‌رو جزء شهرهایی است که می‌تواند از هر نظر نیازهای شما را تامین کند و ترکیبی از یک زندگی شهرنشینی مدرن و طبیعت زیبا برای شما به ارمغان آورد.


2. سالانه تعداد زیادی گردشگر از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور به شهر نور وارد می‌شوند تا این جاذبه‌های تاریخی، آبشارهای زیبا و طبیعی را ببینند.


3.با وجود این که نور یک شهر گردشگری عالی است و طرفداران زیاد دارد، قیمت ویلا در نور آن چنان بالا نیست؛ اما روز به روز قیمت خرید ویلا در شهرهای شمالی افزایش می‌یابد و هرچه سریع‌تر برای این کار اقدام کنید، قطعا سرمایه‌تان رشد بیشتری می‌کند و از افزایش قیمت ملک خود استفاده می‌کنید.


4.با توجه به این که در شهر نور گردشگران زیادی سالانه رفت و آمد دارند. اجاره ویلا نیز بازار همیشه داغی دارد. به همین علت اگر خودتان هم قصد زندگی در شهر نور را نداشته باشید. با خرید ویلا در شهر نور و اجاره دادن آن ، این امکان را برای خود فراهم می‌کنید که یک منبع درآمد مناسب و دائمی داشته باشید .


قیمت ویلا در نور


شاید به جرئت بتوان گفت کمتر کسی است که این روزها نگرانی از بابت هزینه‌های خرید در جنبه‌های مختلف زندگی خود نداشته باشد. با رشد تورم قیمت ویلاها هم گرانتر شده است اما شما میتوانید ویلاهایی با متراژ پایین تر انتخاب کنید و از زندگی در آن لذت برید.
البته برخی افراد نیز ویلاهای شیک و با متراژ بالا را می‌پسندند تا یک مکان عالی برای جشن‌ها و دورهمی‌های خود داشته باشند. از این‌رو معمارانی که در این زمینه کار می‌کنند و فعالان حوزه ساخت و ساز امکان خرید ویلا را برای اقشار سطح بالا تا سطح پایین جامعه فراهم کرده‌اند.
اما اگر بخواهیم به طور کلی درباره قیمت ویلا در نور صحبت کنیم، باید گفت که خرید ویلا در نور به نسبت ویلاهای رامسر و نمک ابرود ارزاتتر است.
در بخش موقعیت ویلا، نکته دیگری هم حاکم است که می‌تواند به خرید ویلا با کمترین هزینه منتهی گردد.مثلا جنگلی بودن یا ساحلی بودن آن،سن ویلا، متراژ ویلا

ویلا در نور
ویلا در نور


1.ویلای جنگلی در نور یا ویلای ساحلی؟


محبوبیت ویلای ساحلی در نور بیش از ویلای جنگلی است. و بدین ترتیب خرید و فروش آن نیز به سادگی و بدون هیچ تاخیری انجام می‌شود.

به طور کلی متقاضیانی که تمایل به خرید ویلا را در شهرستان نور دارند، از ویلای ساحلی بیشتر از ویلای جنگلی استقبال می‌کنند. از معایب ویلای ساحلی آن است که به دلیل نزدیکی به دریا و رطوبت هوا، بایستی به مراتب به تعمیر قسمت‌های مختلف ویلا بپردازید. و به عبارتی هزینه‌های اضافی را به دنبال خواهد داشت .

مزایای خرید ویلای ساحلی در نور عبارتند از؛


-نزدیکی به شهر و فراهم آوردن امکانات
-دسترسی آسان به دریا

-چشم اندازهای روی به دریا و ساحل

-خرید ویلا با قیمتی بسیار مقرون به صرفه


2.سن ویلا را بررسی کنید.


از مصالح ،تا سبک ساخت و سال ساخت، همگی در قیمت نهایی ویلا در نور اثرگذار است.ویلاهای نوساز ویلاهای گرانی هستند.
اگر خرید ویلا با کمترین هزینه مدنظرتان است می‌توانید ویلا قدیمی برگزینید. و با اختصاص بودجه‌ای اندک، آن را مرمت کنید و زندگی در آن را آغاز نمایید.


3.متراژ ویلا مهم است.


ویلاهایی که در گروه بزرگ متراژ جای می‌گیرند قیمت‌هایی دارند نجومی، از این رو آن‌ها را کنار می‌گذاریم و نگاهمان را می‌دوزیم به ویلاهایی که کوچک متراژ یا دست کم متوسط متراژند.

برای اطلاعات بیشتر از قیمت ویلا با کارشناسان ما درجهان سنتر تماس بگیرید.

09119212178

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *