ویلا شهرکی در مازندران

وبلاگ

28 مارس 2023 571 بازدید
ویلا شهرکی در مازندران

ویلا شهرکی در مازندران

ویلا شهرکی در مازندران | یکی از مهمترین پیشرفت ها در زمینه ساخت و ساز مسکن در شمال ، ظهور ویلا شهرکی می‌باشد که با استقبال زیاد سرمایه گذاران و گردشگران مواجه شده است.

وجود ویلاهای شهرکی کم و بیش از زمان های دور در مازندران باب بوده است.اما زمانیکه با گسترش سازندگان ویلا و گردشگران رو به رو شدیم طراحان به فکر ساخت ویلاهای شهرکی افتادند.

شاید بپرسید ویلای شهرکی چیست؟

به مجموعه ویلاهایی که در یک محدوده محصورساخته شده اند. و معمولا دارای مشاعاتی از قبیل پارک ، استراحتگه مهمان ، نگهبانی ۲۴ ساعته و در ورودی کنترلی و … هستند ویلای شهرکی گفته میشود . ورود و خروج به آن برای صاحبان و افرادی که کارت مهمان دارند امکان پذیر می‌باشد.

ویلا شهرکی در مازندران
ویلا شهرکی در مازندران

مزایای خرید ویلا شهرکی در شمال چه مواردی هستند؟

1. ویلا شهرکی هم مانند سایر انواع تیپ های ویلا، می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. از طرفی برخی از شهرک های ویلایی در حال ساخت، که هنوز به طور کامل توسعه نیافته اند، فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در قالب طرح های پیش فروش در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. می توان با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، سرمایه گذاری در این زمینه را آغاز و با پیشرفت پروژه، طبق قراردادی که با مدیریت شهرک داریم، نسبت به پرداخت مابقی ارزش ویلا شهرکی، اقدام نماییم. با نگاهی به مزایا و معایب خرید ویلا شهرکی در شمال در می‌یابیم.

2.یکی از مهم ترین مواردی که هنگام سبک و سنگین کردن مزایا ویلا شهرکی در مازندران باید در نظر گرفت، قیمت ویلا شهرکی است. قیمت ویلا شهرکی ، کمتر از ویلای مستقل است. این قیمت کمتر، یکی از مزیت های نسبی ویلا شهرکی است.

3. یکی از مشکلات مالکین ویلا های مستقل، سرقت اموال ویلا در زمان عدم حضور ایشان برای مدت زمان طولانی است. به دلیل کنترل ورود و خروج ها در ویلا شهرکی، امنیت این ویلا ها نسبت به سایر ویلا ها بیشتر است.

4.مزیت بعدی ، طراحی شده بودن آن است. یعنی اگر یک ویلا شهرکی، دارای طرح و ساخت خوبی باشد، کیفیت خدمات رسانی، تاسیسات و تجهیزات، دفع پسماند ها و … در آن به درستی انجام می‌شود.

4.مزیت چهارم این نوع ویلا، وجود مدیریت یکپارچه، برای ساماندهی مسائل و مشکلات احتمالی در شهرک است. مدیریت ویلا شهرکی، بر نحوه فعالیت نیرو های حراستی، نظافتی، خدماتی و … در شهرک نظارت کرده و ضمن محاسبه نیاز های شهرک، نسبت به جمع آوری شارژ و هزینه کرد آن برای ساکنین ویلا در راستای افزایش سطح رفاه آنان اقدام می‌کند.

ویلای شهرکی در مازندران

قوانینی که هنگام خرید ویلا شهرکی در شمال باید از آن ها آگاهی داشته باشید:

1.احترام به قوانین شهرک :

درست است که ویلا یک مکان خصوصی برای سپری کردن اوقات فراغت می باشد اما ویلاهای شهرکی به گونه ای هستند که ارتباط و تعامل بسیار بالایی در آن ها وجود دارد .

از این رو شرکت های سازنده ویلا شهرکی برای برقراری آرامش در شهرک های ویلایی یکسری قوانین عمومی وضع کرده اند که همه خریداران باید به این قوانین احترام بگذارند و آن ها را رعایت کنند .

2.پرداخت کردن هزینه های ماهانه و سالانه :

در ویلا شهرکی برخلاف سایر ویلاها هزینه های ماهانه و سالانه وجود دارد، هزینه ای که شما به صورت ماهانه و سالانه در ویلا شهرکی پرداخت می کنید شامل هزینه مواردی از قبیل نگهبان، نگهداری از فضای سبز، نظافت محیط شهری، نورپردازی و زیباسازی شهرک و تامین امکانات اولیه می‌شود .

3.احترام به حریم خصوصی همسایه ها :

ویلاهای شهرکی در کنار یکدیگر قرار دارند به طوری که دیواره آن دقیقا به هم چسبیده است. .

افرادی که برای گذراندن تعطیلات به ویلاهای شهرکی می‌آیند میخواهند در یک فضای آزاد باشند از این رو ممکن است بعضی از آن ها هیچ محدودیتی برای خود قائل نشوند.

4.هماهنگ بودن با تیم حراست شهرک :

یکی دیگر از موارد مهمی که هنگام خرید ویلا شهرکی جهت محافظت از ویلا حتما باید آن را رعایت کنید هماهنگی با حراست شهرک می‌باشد.

به طور کلی شرکت های سازنده این ویلاها، برای حفظ امنیت ویلاهای خود و افرادی که در شهرک زندگی می‌کنند در شهرک ها نیروهای حراستی استخدام می‌کنند که این تیم حراست وظیفه دارند به تمام کارهای شهرک نظارت کنند.

ویلا شهرکی در مازندران
ویلا شهرکی در مازندران

ویلای شهرکی در مازندران

 چرا قیمت ویلا شهرکی مناسب‌تر از ویلای مستقل است؟

– از آنجا که ویلا شهرکی با مرکز شهر فاصله دارد، با قیمت ارزانتری عرضه می‌شود.

-ویلا شهرکی، تجمعی از چند ویلا است. سازنده ویلا شهرکی ، از از کمترین فضای ممکن نهایت بهره را برده است.

-چون سازنده مصالح خود را به طور عمده تهیه میکنند هزینه تهیه این مواد بسیار کم است.

بنابراین اگر قیمت این ویلاها را به نسبت ویلاهای دیگرمقایسه کنید قیمت کمتری دارند.

  البته این نکته را هم در نظر داشته باشید، تعدادی از شهرک های برند مازندران، دارای گرانترین ویلا های منطقه هستند. از آن جمله می توان به خزرشهر بابلسر، شهرک دریاکنار، شهرک فردوس رویان نور، ، شهرک ایزدشهر، شهرک صفائیه و موارد مشابه اشاره نمود.

کلام آخر

هنگام خرید ویلای شهرکی توجه داشته باشید، چنانچه ویلای مورد نظر بهترین طراحی و یک چشم انداز عالی داشته باشد باعث می‌شود که بهترین خرید ویلا در مازندران را تجربه کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ، با کارشناسان ما در جهان سنتر تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

09119212178

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط