6,000,000,000 تومان
شماره آگهی: 7789

توضیحات آگهی

آپارتمان در سرخرود
آپارتمان در سرخرود.فروش آپارتمان ساحلی در سرخرود.خرید و فروش آپارتمان لب آب در سرخرود.خرید آپارتمان نوساز در سرخرود.این آپارتمان ساحلی با سند مالکیت تکبرگ، آسانسور، پارکینگ و با ویوی عالی به ساحل دریای خزر در سرخرود شمال کشور، استان مازندران واقع شده است.
برج ساحلی دارای ۲ اتاق خواب با کف سرامیک می باشد. این آپارتمان پلاک اول با معماری اصولی، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۱۱۶ متر دارای ۱۲ طبقه که واحد های کل آن ۴۸ تا و این واحد فروشی در طبقه ی ۴ با تمامی امکانات در منطقه ی خوب و خوش آب و هوا از بهترین متریال روز بهره مند می باشد. آپارتمان کنار آب از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است و از جمله امکانات آن می توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، کابینت و کمد دیواری اشاره کرد. از تراس بزرگ ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از محیط و مناظر اطراف دریافت کرد. فاصله ی آپارتمان نوساز تا دریای پلاک اول آن و فاصله تا جاده ی اصلی ۲۰۰ متر می باشد بنابراین آپارتمان دسترسی به هر کدام از این موقعیت ها را برای شما عزیزان به راحتی فراهم آورده است.
این آپارتمان پلاک اول با نمایی نوساز با آسانسور، پارکینگ، انباری، سند مالکیت تکبرگ، مجوز ساخت ،کمد دیواری، کابینت و ویوی عالی و دایمی به ساحل دریای خزر و دسترسی راحت به مراکز خرید در سرخرود شمال کشور، استان مازندران با قیمتی مناسب در بهترین منطقه ی بلوار دریا به مبلغ ۶،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید آپارتمان نوساز پلاک اول در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

املاک جهان در سرخرود

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آپارتمان در سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *