7,900,000,000 تومان
شماره آگهی: 1635

توضیحات آگهی

فروش آپارتمان ساحلی در سرخرود. خرید آپارتمان ساحلی سرخرود . قیمت آپارتمان ساحلی در سرخرود. با نمایی بسیار شیک و مدرن با سند مالکیت تکبرگ ، پلاک اول دریا در محله ی توریستی خط دریای سرخرود شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.

آپارتمان با به کارگیری بهترین متریال روز و طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 190 متر دارای 13 طبقه که این واحد فروشی در طبقه ی 10 قرار دارد. این برج ساحلی دارای 2 اتاق خواب با کف سرامیک می باشد. آپارتمان لب آب از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است. از تراس بزرگ ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف دریافت کرد. از جمله امکانات آپارتمان رو به دریا می توان به آسانسور ، پارکینگ ، انباری و استخر اشاره کرد. فاصله ی آپارتمان نوساز تا جاده ی اصلی سرخرود به محمودآباد و یا سرخرود به بابلسر 500 متر و فاصله از دریای شمال پلاک اول دریا محسوب می شود بنابراین این برج ساحلی با موقعیت بی نظیری که دارد دسترسی راحتی به مراکز خرید ، فروشگاه ها و ساحل دریای خزر را برای ساکنین محترم فراهم آورده است.

این آپارتمان با نمایی بسیار شیک و مدرن و سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت با آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، کمد دیواری ، استخردار و تراسی با ویوی عالی به ساحل دریای خزر که قیمت هر متر مربع آن 42 میلیون تومان و با بهای 7/900،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید آپارتمان در سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *