5,520,000,000 تومان
شماره آگهی: 2019

توضیحات آگهی

آپارتمان نوساز مدرن با ویو بسیار زیبا به دریا و نزدیک به ساحل دریای خزر در سرخرود ، شمال استان مازندارن واقع شده است .

برج ساحلی نوساز روبه دریا دارای 2 خواب مستر کف سرامیک میباشد. این آپارتمان ساحلی با استفاده از بهترین متریال روز ، معماری اصولی و طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 146 متر دارای 19 طبقه که کل واحدهای آن 114تا و این واحد فروشی در طبقه 7 با آسانسور ،فول امکانات، پارکینگ ، انبار، استخر و جکوزی ، کابینت ، هود ، کمد دیواری ، سالن ورزشی ،تراس بزرگ ، نورپردازی عالی ، حیاط محوطه سازی شده با صفا و با تمامی امکانات رفاهی به شما خریداران عزیز و محترم ارایه میگردد. آپارتمان نوساز از کلیه مدارک حقوقی شامل سند مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار تکمبل بوده است. از تراس ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف دریافت کرد و همچنین فاصله ی آپارتمان از دریای شمال 100 متر و فاصله تا جاده ی اصلی 200 متر می باشد بنابراین این آپارتمان ساحلی دسترسی راحتی به مراکز خرید ، فروشگاه ها و ساحل دریای خزر را برای ساکنین محترم فراهم آورده است.

این آپارتمان ساحلی با نمایی شیک و مدرن و تراسی با ویوی بی نظیر به ساحل به قیمت 5/520/000/000 میلیارد تومن به فروش میرسد .

فروش آپارتمان
خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود | قیمت آپارتمان ساحلی در سرخرود | آپارتمان فروشی نزدیک به دریا در سرخرود | آپارتمان سند دار | فروش آپارتمان ساحلی دید به دریا

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید آپارتمان ساحلی سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *