46,000,000,000 تومان
شماره آگهی: 1938

توضیحات آگهی

ویلای دوبلکس شیک و مدرن سنددار ،فول امکانات با بهترین متریال روز در محیطی دلنشین لب دریا در شهر بابلسر شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است .

این ویلای لاکچری در زمینی مساحت 890 متر و بنایی به متراژ 460 متر در منطقه ای تهرانی نشین و توریستی داخل شهرک با معماری خاص ،5 اتاق خواب 3 مستر و یک خواب در طبقه ی پایین با کف سرامیک دارای امکاناتی نظیر نورپردازی حرفه ای ، پنجره های دو جداره ، پکیج ،کابینت MDF، رادیاتور با درب ضد سرقت، شوفاژ ،نشیمن ، پارکینگ و انباری ، باغ گل و گیاه ، هود ، با تمامی لوازم منزل و نگهبانی 24 ساعته به شما مشتربان عزیز و محترم ارایه میگردد . فاصله ی ویلای لاکچری دوبلکس و شیک از دریا 0 متر و از جاده تنها 100 متر میباشد در نتیجه دسترسی اسانی به هر کدام از این موقعیت های برای شما عزیزان فراهم شده است .

این ویلای شیک و لاکچری با دو تراس بزرگ و ویوی عالی و لذت بخش به دشت وشالیزار و به دریا و حیاط بزرگ با قابلیت حمل 3 خودرو به قیمت 46/000/000/000 میلیارد تومن به فروش میرسد.

ویلا لاکچری بابلسر / بابلسر ویلا / خرید ویلا مدرن در بابلسر / فروش ویلا دوبلکس در بابلسر / قیمت ویلا در بابلسر / خرید و فروش ویلا در بابلسر / ویلا شهرکی در بابلسر /

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید ویلای در بابلسر دریاکنار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *