توضیحات آگهی

خرید ویلا همکف چسبیده به شهر سرخرود

فروش ویلا در سرخرود . قیمت ویلا چسبیده به شهر سرخرود . خریدار ویلا در سرخرود . این ویلا در سمت دشت به صورت مستقل داخل کوچه ای ویلایی نشین با سند مالکیت تکبرگ و پارکینگ چسبیده به شهر سرخرود شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.
این ویلای مستقل با معماری اصولی ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 130 متر و در زمینی به متراژ 170 متر با پکیج ، رادیاتور ، اسپیلیت ، کابینت ، کمد دیواری ، پارکینگ ، انباری و تمامی امکانات رفاهی در محیطی جنگلی و دلنشین به خریداران محترم ارایه می گردد. بنای ویلا همکف بوده و دارای 2 خواب مستر با کف سرامیک می باشد. ویلای شیک از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است و حیاط آن با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. فاصله ی ویلا تا دریا 2000 متر می باشد.
این ویلا با بنایی همکف ، سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت ، پکیج ، رادیاتور ، کابینت ، کمد دیواری ، پارکینگ ، انباری ، حیاطی بزرگ در سمت دشت و جنگل جسبیده به شهر سرخرود شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 3/350،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید ویلا همکف در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

املاک جهان در سرخرود

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید ویلا همکف چسبیده به شهر سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *