3,500,000,000 تومان
شماره آگهی: 6753

توضیحات آگهی

خرید ویلا جنگلی چمستان
خرید ویلا جنگلی در چمستان با سازه ای مستحکم و بنای شیک و لوکس دوبلکس در محیطی ویلایی نشین و امن مناسب برای سکونت در شمال مازندران می باشد.
ویلا فروشی در زمینی با مساحت 260 متر و بنای دوبلکس 200 متری، 3 خواب 2 مستر، دارای امکاناتی نظیر کمد دیواری، کابینت و هود، انشعابات، پکیج و شوفاژ، اسپیلت، پارکینگ، تراس دلنشین، حیاط سازی زیبا، نورپردازی حرفه ای، روف گاردن با چشم اندداز زیبای جنگل های بی نظیر شمال، باربیکیو، پروانه ساخت و پایان کار، سند تک برگ مالکیت با قیمت 3 میلیارد 500 میلیون تومان بفروش می رسد.
ویلا جنگلی در فاصله 2500 متری جنگل، 400 متری جاده اصلی و 700 متری مرکز شهر واقع شده است که با توجه به این فواصل دسترسی به جاده، جنگل، بازار، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز خرید و شهر بسیار راحت و اسان خواهد بود.
املاک جهان شعبه آمل _ کلوده _ چمستان، به شما خریداران و سرمایه گذاران گرامی، خرید ویلا نوساز، در محیطی خلوت و آرام با امنیت کامل، با قیمت مناسب در شمال مازندران را پیشنهاد می کند.
خرید ویلا در مازندران جنگلی / ویلا جنگلی شمال / ویلا در چمستان / چمستان ویلا فروشی / قیمت ویلا در چمستان / خرید و فروش ویلا جنگلی شمال
کارگذاری املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید ویلا ویو جنگلی چمستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *