توضیحات آگهی

خط دریا سرخرود آپارتمان رو به دریا

قیمت آپارتمان رو به دریا در سرخرود . خریدار آپارتمان ساحلی در سرخرود . سرخرود آپارتمان ساحلی . این آپارتمان با نمایی شیک ، سند مالکیت تکبرگ و تراسی با ویوی عالی به ساحل دریای خزر در سرخرود خط دریا شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.
برج ساحلی دارای 2 اتاق خواب با کف سرامیک می باشد. این آپارتمان رو به دریا با معماری اصولی ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 110 متر دارای 7 طبقه که واحد های کل آن 21 تا و این واحد فروشی در طبقه ی 8 با نگهبانی دایمی و تمامی امکانات رفاهی در محیطی خوش آب و هوا و ویلایی به خریداران محترم ارایه می گردد. آپارتمان سمت ساحل از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است و از جمله امکانات آن می توان به آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، آلاچیق ، باربیکیو ، کابینت ، گاز ، میر بار ، پکیج ، رادیاتور و ماهواره اشاره کرد. از تراس و روف گاردن بزرگ و شیک ساختمان که به مساحت 500 متر می باشد می توان چشم انداز زیبایی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف دریافت کرد. فاصله ی آپارتمان تا دریا 300 متر و فاصله تا جاده ی اصلی 200 متر می باشد بنابراین آپارتمان با موقعیت مکانی بی نظیر دسترسی راحتی به مراکز خرید برند و ساحل دریای خزر را برای شما هموطنان عزیز فراهم آورده است.
این آپارتمان با نمایی مدرن ، نگهبانی دایمی ، سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت با آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، کابینت ، گاز ، پکیج ، رادیاتور ، تراس و روف گاردن با مساحت 500 متر با چشم انداز عالی به ساحل دریای خزر و دسترسی راحت به مراکز خرید در خط دریای سرخرود شمال کشور ، استان مازندران که قیمت هر متر مربه آن 45 میلیون تومان و به مبلغ 4/950،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید آپارتمان رو به دریا در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با کارگزاران املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

املاک جهان در سرخرود

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خط دریا سرخرود آپارتمان رو به دریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *