6,500,000,000 تومان
شماره آگهی: 7836

توضیحات آگهی

قیمت آپارتمان آمل

آپارتمان قیمت مناسب در آمل با متریال عالی و سازه ای مستحکم داخل شهر سند دار بهترین گزینه برای خرید آپارتمان در شمال و سکونت در استان مازندران می باشد.

آپارتمان نوساز در 6 طبقه 3 واحدی، واحد ها 175 متری 3 خواب، دارای امکاناتی نظیر کمد دیواری، کابینت و هود، گاز صفحه، انشعابات، پکیج و شوفاژ، اسپیلت، آسانسور، پارکینگ و انباری، تراس دلنشین، نما سنگ، کف سرامیک، پروانه ساخت و پایان کار، سند تک برگ مالکیت، در فاصله 500 متری مرکز شهر با قیمت 6 میلیارد 500 میلیون تومان به فروش می رسد.

املاک جهان شعبه آمل، کلوده و چمستان، در شمال مازندران خرید آپارتمان با امکانات کامل رفاهی، در نزدیکی مرکز شهر با قیمت مناسب در منطقه را پیشنهاد می کند.

خرید آپارتمان در شمال / آپارتمان در شهر آمل / خرید آپارتمان در آمل / آپارتمان سند دار در آمل / آپارتمان نوساز با سند مازندران

کارگذاری املاک جهان

20 / 12 / 1401

 

چمستان کجاست؟

چمستان، مرکز بخش چمستان در شهرستان نور است که در استان مازندران قرار دارد. فاصله تهران تا چمستان از طریق جاده چالوس، ۲۳۰ کیلومتر (چهار ساعت و ۴۰ دقیقه). و از طریق جاده هراز، ۲۱۴ کیلومتر (چهار ساعت و ۱۰ دقیقه) است. این فاصله از مرکز شهر تهران محاسبه می‌شود.

جاده‌ای نیم‌دایره‌ای شکل. منطقه چمستان را به شهرهای نور و آمل وصل می‌کند. و فاصله این شهر با ساری، نور و آمل به‌ترتیب، ۹۵ کیلومتر (۱۰۰ دقیقه)‌، ۱۷ کیلومتر (۲۰ دقیقه) و ۲۵ کیلومتر (۳۵ دقیقه) است. چمستان در جنوب شرق نور و مجاورت شهر آمل قرار دارد. چمستان از شمال به ایزد شهر، از غرب به جتگل‌های کشپل، از جنوب به بخش بلده و کوهپایه‌های البرز مرکزی و از شرق به شهرستان آمل محدود می‌شود.

 

مسیر دسترسی چمستان

شهرستان نور بر سر یک مسیر مواصلاتی قرار دارد و از چندین جاده می‌توان به آن رسید. برای رسیدن به چمستان از تهران، بهترین و نزدیک‌ترین راه، جاده هراز است. در این جاده پس از عبور از جاجرود، بومهن، رودهن، آبعلی، مشا، پلور، آب اسک، گزنک و… در دو کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر می‌رسید. از این نقطه وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله و از آنجا وارد مسیر کمربندی آمل به چمستان شوید. تا پس از نیم ساعت به این منطقه زیبا برسید.

مسیر جاده چالوس مناسب افرادی است که غرب تهران یا کرج ساکن هستند.

مسیر دسترسی دوم به چمستان از طریق جاده چالوس است. این مسیر بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که در غرب تهران یا کرج ساکن هستند. پس از رسیدن به شهر چالوس و با حرکت به‌سمت شرق، بعد از عبور از شهرهای نوشهر و رویان به شهر نور می‌رسید. از شهرستان نور تنها حدود چند دقیقه رانندگی به‌سمت جنوب با چمستان فاصله دارید.

اگر قصد دارید از جاده فیروزکوه به چمستان بروید، باید بدانید. که مسیری طولانی‌تر (مسافتی معادل ۳۳۴ کیلومتر و پنج ساعت رانندگی) در انتظار شما است. در این جاده پس از عبور از پردیس، گیلاوند، امین آباد، فیروزکوه، گدوک، ورسک، دوآب، پل سفید، زیرآب و شیرگاه به شهر زیبای آمل خواهید رسید. از کمربندی آمل به چمستان خارج شوید تا به چمستان برسید.

اگر با ماشین شخصی سفر نمی‌کنید، سوار اتوبوس‌های نور و در پایانه اتوبوسرانی چمستان (به آدرس چمستان، جاده آمل- نور، جلوتر از دانشگاه پیام نور چمستان) پیاده شوید.

 

جاذبه گردشگری

چمستان دارای طبیعت بسیار زیبا و بکر و دست نخورده‌است که امروزه در کمتر جایی یافت می‌شود. روستای ییلاقی لاویج دارای آب گرم طبیعی در ۲۵ کیلومتری جنوب چمستان، پارک جنگلی کشپل، بخش قدیمی آبادی هلاپون و شهر فراموش شدهٔ واتاشان از نقاط دیدنی پیرامون شهر چمستان هستند.

1.کوه‌های مهم: میرخمند – واز- لاویج- طارم- رودبارک -گزناسرا و…

2.طوایف مهم: ناییجی _گل – بلده‌ای – لونج- کُپُج- لاویجی- دشتی- لورائی-سالده ای, دهقان

3.محصولات مهم بخش کشاورزی: برنج- گندم- جو-سیب زمینی

4.محصولات دامپروری و پرورش دام وطیور- عسل و تخم مرغ و …

5.پارک‌های جنگلی کشپل: این پارک جنگلی در ابتدای ورودی چمستان در قسمت غرب و در محور جاده لاویج قرار دارد. پارکی در حاشیهٔ زیبای لاویج رود، با چشمه‌های پرآب و زلال، امکانات نسبی اقامتی و محل بازی کودکان که این پارک را به تفریگاه مردم منطقه و مسافران غیر بومی تبدیل نموده‌است.

6.آب‌گرم معدنی لاویج: روستای ییلاقی لاویج در ۱۸ کیلومتری جنوب چمستان در میان دره‌های جنگلی و زیبای البرز قرار دارد. در ابتدای ورودی چمستان از غرب یک مسیر زیبای آسفالته به طرف جنوب که از جاده اصلی منشعب می‌شود. و با عبور از پارک جنگلی کشپل به لاویج ختم می‌شود. روستای ییلاقی ” لاویج “، یکی دیگر از نقاط ذیذنی و جذاب این منطقه است. که از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که هر سال مسافران زیادی را به این منطقه می‌کشاند.

آب‌های گرم لاویج به دلیل خواص بالای درمانی برای دردهای استخوان و مفاصل و بیماری‌های پوستی همواره گردشگران فراوانی را در تمام فصول سال به خود اختصاص داده‌است. امکاناتی مناسب نیز در آن منطقه برای اقامت و استفاده از آب معدنی ایجاد شده‌است. با توجه به اینکه جاده چمستان به لاویج از کشپل می‌گذرد. و از میان جنگل عبور می‌کند، به همین دلیل فضای دلپذیری را برای گردشگران فراهم می‌سازد.

1.فیل سنگی: در مرکز روستای لاویج قطعه سنگ بزرگی وجود دارد که بر اثر عوامل و فرسایش طبیعی به شکل فیل نشسته بر زمین خودنمایی می‌کند. که مسافران از این روستای خوش آب و هوا با این منظره طبیعی و منحصر بفرد دیدن می‌کنند. (فیل سنگی در کنار آبگرم فیل سنگی قرار داد یعنی در مجموعه آبگرم فیل سنگی)

2.بقعه آقا شاه بالوزاهد: این بقعه در روستای آهودشت، در۳کیلومتری شرق چمستان واقع شده‌است. بقعه مذکور در ضلع شمالی و مجاور با جاده قرار دارد. آقا شاه بالو از عرفای اواخر قرن ۷ هجری قمری و مرشد شیخ حسن جوری چهره اصلی نهضت سربداران خراسان در عهد حکومت مغولان بوده‌است.

بنای آجری با گنبدی مخروطی و تزئینات کاشیکاری بر روی مرقد آقا شاه بالو زاهد ساخته شذه که از آثار مهم تاریخی مازندران به‌شمار می‌رود.

 

جغرافیا

ارتفاع چمستان با سطح دریا نسبت به آبادیهای دیگر تحت پوشش آن بیشتر است.

چمستان یکی از بخش‌های شهرستان نور باچشم انداز بسیار زیبا. درحاشیه جنگلهای انبوه همچنان سرو قامت برافراشته از طبیعت سرسبز شمال که در فاصله ۱۵کیلومتری نور. و به ایزدشهر با جاده چهار کیلومتری شوسه و بیست و دو کیلومتری آمل با و ۹۰ کیلومتری ساری مرکز استان و حدود ۱۸۰کیلومتر با تهران واقع گردیده‌است.. که حدودمشخصات واربعه آن از شمال به ایزد شهر وغرب به بخش مرکزی شهرستان نور و از جنوب به بخش بلده وکوهپایه‌های البرز مرکزی و شرق به شهرستان آمل محدود می‌شود. ومساحت آن حدود ۱۵۴۷ کیلومتر مربع دارای ۹۶ پارچه آبادی و در جلگه‌های هموار که از جنوب به رشته کوه البرز میانی منتهی می‌گردد.

 

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت آپارتمان آمل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *