5,150,000,000 تومان
شماره آگهی: 8682

توضیحات آگهی

آپارتمان در سرخرود ساحلی
این آپارتمان با نمایی شیک ،بنایی نوساز، سند مالکیت تکبرگ و تراسی با چشم انداز عالی به ساحل دریای خزر در سرخرود شمال کشور، استان مازندران واقع شده است.
برج ساحلی دارای ۳ اتاق خواب که دو تای آن مستر با کف سرامیک می باشد. این آپارتمان نوساز با بهترین متریال روز ،طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۱۱۰ متر دارای ۱۱ طبقه که واحد های کل آن ۲۲ تا و این واحد فروشی در طبقه ی ۳ با تمامی امکانات رفاهی در محیطی خوب و مناسب از معماری اصولی بهره مند می باشد. از تراس ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف دریافت کرد. آپارتمان رو به دریا از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ،پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است. فاصله ی آپارتمان تا دریا ۲۵۰ متر و فاصله تا جاده ی اصلی ۲۵۰ متر می باشد. بنابراین آپارتمان با موقعیت مکانی بی نظیر دسترسی راحتی به مراکز خرید و ساحل دریای خزر را برای شما ساکنین محترم فراهم آورده است.
این آپارتمان با نمایی شیک، بنایی نوساز، سند مالکیت تکبرگ ،مجوز ساخت با آسانسور، پارکینگ، انباری، ۳ خوابه، دسترسی ساده به مراکز خرید و تراسی با ویوی عالی به ساحل دریای خزر و تمامی امکانات در خط دریای سرخرود شمال کشور، استان مازندران که قیمت هر متر مربع آن ۴۷ میلیون تومان و به مبلغ ۵/۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید آپارتمان ساحلی نوساز در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با گارکزاران املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آپارتمان در سرخرود ساحلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *