توضیحات آگهی

آپارتمان در شهرک ساحلی خانه دریا.

خرید آپارتمان ساحلی در شهرک خانه دریا.قیمت آپارتمان ساحلی در شهرک خانه دریا سرخرود.آپارتمان ساحلی شهرکی در سرخرود.این آپارتمان با نمایی شیک داخل شهرک ساحلی خانه دریا با پارکینگ و نگهبانی دایمی در سرخرود شمال کشور، استان مازندران واقع شده است.
این آپارتمان با معماری اصولی، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۸۰ متر دارای ۳ طبقه که واحد های کل آن ۶ تا و این واحد فروشی در طبقه ی ۳ کاملا باز سازی شده با پارکینگ ، انباری، نگهبانی دایمی و در شهرکی خوب با ساحل اختصاصی آماده ی ارایه به خریداران محترم می باشد. آپارتمان کنار آب دارای ۲ اتاق خواب با کف سرامیک می باشد و از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ، پروانه ساخت و پایان کار تکمیل بوده است. از دو تراس ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از محیط و ساحل دریای خزر دریافت کرد. فاصله ی آپارتمان تا دریا ساحل اختصاصی شهرک خانه دریا را بهره مند است و فاصله تا جاده ی اصلی سرخرود به محمود آباد ۸۰۰ متر می باشد بنابراین آپارتمان با موقعیت مکانی مناسب دسترسی ساده ای به مراکز خرید و ساحل دریای خزر را برای شما عزیزان ایجاد کرده است.
این آپارتمان ساحلی در شهرک خانه دریا کاملا باز سازی شده با پارکینگ، انباری، سرایداری، نگهبانی دایمی و تهاتر با آپارتمان ساحلی در سرخرود خط دریا می باشد. آپارتمان فوق در منطقه ی خوب سرخرود به محمود آباد به مبلغ ۸/۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید امن آپارتمان و ویلا در شهرک خانه دریا در شمال مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

کارگزاران املاک جهان

معرفی شهر ساحلی سرخرود
شهر ساحلی سرخرود یکی از مهمترین و بهترین مناطق مازندران است که از نظر سرمایه گذران و مشتریان خرید ویلا و آپارتمان بسیار مورد توجه قرار دارد.
سرخرود در فاصله میان محمودآباد و فریدونکنار واقع شده است خط دریا سرخرود یکی از توریستی ترین مناطق شهرستان سرخرود است که از هر نطر خرید و فروش ویلا و آپارتمان، امتیازات فروانی را در این منطقه به وجود آوارده است.
ویلا ها خوش ساخت در منطقه سرخرود قرار دارد که از شرق به شهر فریدونکنار و از جنوب به آمل، واز غرب به شهر محمودآباد و از شمال به سواحل دریای خزر وصل می شود.
منطقه ای با خیابان بندی و میدان های زیبا که یکی از معروف ترین آنها میدان قوری که لب ساحل و به صورت یک قوری بزرگ طراحی شده است.این منطقه مناسب خرید و فروش ویلا و آپارتمان می باشد.
سرخرود دنیایی از جذابیت و زیبایی های منحصر به فرد را در دل خود جای داده است.خط ساحلی سرخرود امن ترین و یکی از آرام ترین خطوط ساحلی است که نمونه آنرا در شهر های اطراف نخواهید دید.ویلا و آپارتمان های ساخته شده در این نوار ساحلی بسیار جذاب و پر طرفدار می باشد.
بهترین زمان برای مسافرت به سرخ رود در اواسط فصول بهار و پاییز است که در این زمان آب و هوای سرخ رود و در کل آب و هوای مازندران بسیار مطبوع و لذت بخش خواهد بود.
سرخرود تنها شهری ساحلی در شمال کشور است که دارای ساحلی باز برای عموم است و بیشتر ویلا و آپارتمان های احداثی در قسمت ساحل سرخ رود حریم قانونی 60 متر ساحل را رعایت کردهاند، همین مساله زیبایی خاصی به ساحل دریای سرخ رود بخشیده و آن را از دیگر شهرهای ساحلی مازندران برجسته کرده است.
بخش سرخرود
بخش سرخ رود در حدود 40 پارچه آبادی را از آن خود داشته است و در این میان روستاهایی چون دریا سر- بیشه کلا- معلم کلا- حاجیکلا- ملا کلا- چاکسر- علویکلا- اسلام محله- زنگی کلا- شاهکلا- درویش آباد- افرا سرا- عبدالاهآباد اشاره داشت، البته باید خاطر نشان کرد اهالی روستای سرخ رود همگی در زمینه کشاورزی، دامداری، ماهیگیری، ساخت و ساز ویلا و آپارتمان فعال هستند
کدام محله سرخ رود از لحاظ قیمتی و سکونت ارزش بیشتری برای خرید ویلا و آپارتمان دارد؟ در پاسخ به این سوال میشود بالا شهر سرخرود را از لحاظ توسعه شهری، قیمت، ساحلی بودن، چشم انداز دریا به گلشهر و خط دریا نسبت داد، چرا که ما شاهد وجود آپارتمانهای لوکس و ویلاهای لاکچری در این دو محله از سرخ رود هستیم، به گونهای که قیمت ملک در خط دریا تا گلشهر حدود متری 60 میلیون تومان در بالاترین حد خود ارزش گذاری و معامله شده است

خط دریا
خط دریا سرخرود، یک خط ساحلی یا یک نوار ساحلی است که به امکانات کامل رفاهی اقتصادی و اقامتی دسترسی دارد. از نظر موقعیت مکانی و جغرافیایی، این خط ساحلی در کمتر از یک کیلومتری ساحل دریا قرار گرفته است. فاصله جاده اصلی که از منطقه سرخرود به سمت ساحل دریا امتداد دارد، در حداکثر مقدار خود به ۵۰۰ متر میرسد. یکی از مهمترین امکانات این منطقه، برخوردار بودن از مشاعات وسیع و مناسب با محوطه سازی بینظیر است..
در تمام مناطق مازندران، خط دریا سرخرود با بهترین مشاعات به یک منطقه محبوب و پرطرفدار در ساحل دریا مبدل شده است. به همین دلیل اکثر مشتریان خرید ویلا در شمال تمایل دارند در سرخرود، ویلای ساحلی آپارتمان ساحلی بخرند. هردو گزینه بهترین سرمایهگذاری در زیباترین شهر گردشگری مازندران، یعنی سرخرود است..
مجزا از مسائل فوق، خط دریا سرخرود، زیباترین محوطه سازی و فضاسازی را در بخش مشاعات به نمایش میگذارد. جادهها و مسیرهای تردد با نمای منحصر به فرد و جذاب، نمونهای از این طراحی فوقالعاده به شمار میرود. در این خط ساحلی، مسیرهای هموار با نمایی مثالزدنی برای پیادهروی و قدم زدن طراحی شده است. این مناظر، واقعاً توصیفناپذیر هستند. پیشنهاد میدهیم برای یک بار هم که شده به این شهر ساحلی زیبا سفر کنید..
مزیت دیگری که برای خط دریا سرخرود از نظر امکانات و نحوه ساخت و ساز معرفی شده، نظم و ترتیب خاصی است که در ساخت مسیرها و کوچهها به کار رفته است. طبق اصول محوطه سازی و جادهسازی، خط دریا در این منطقه به بهترین شکل طراحی و ساخته شده است..
در خط دریا سرخرود، ۳ جاده اصلی به نام بوستان، گلستان و بهارستان وجود دارد. هر کدام از این سه جاده اصلی در دو ضلع غربی و شرقی به سمت دریا امتداد پیدا میکنند؛ به این مفهوم که برای بوستان، مناطق بوستان غربی و شرقی را داریم و برای گلستان و بهارستان هم همین ترتیب رعایت میشود؛ یعنی گلستان غربی و شرقی و بهارستان غربی و شرقی.
در این منطقه ساحلی، خیابان گلشهر وجود دارد که در حال حاضر در حال ساخت و طراحی و توسعه مجدد است. این خیابان قرار است به بزرگترین خیابانی تبدیل شود که جاده را به ساحل متصل میکند. طول این مسیر حدود 300 متر و عرض آن، ۳۰ تا ۳۵ متر گزارش شده است..
مسیر دیگری که در خط دریا سرخرود وجود دارد به نام خیابان ناهارخوران معروف است. در این خیابان، برجهای ساحلی بسیار زیبا با معماری منحصر به فرد ساخته شدهاند. این منطقه به طور کلی ۳ ورودی اصلی و چند ورودی فرعی دارد. از ورودیهای فرعی به ندرت استفاده میشود. ورودی اصلی این خط ساحلی همان بلوار دریا است که به خیابان گلشهر منتهی میگردد..

جاکسر
چاکسر یک دهکده ی ساحلی در شهر سرخرود واقع در شهرستان محمودآباد، استان مازندران است ،این روستا یک دهکده ی ساحلی است که از غرب به روستای درویش آباد و از شرق به شهر سرخرود متصل شده است.
روستای چاکسر به دلیل وجود امکانات عالی به همراه شهرک های زیبا و متعدد و ساحل تمیز و پارک ساحلی مورد توجه ارگان ها و سرمایه گذاران متعدد شده و این روستا را به جاذبه ی گردشگری ساحلی تبدیل کرده است.
این روستا با حدود 200 خانوار بومی و حدود 2000 هکتار وسعت بعد از وزرا محله نزدیکترین روستا به سرخرود محسوب می شود. منطقه چاکسر در سرخرود یکی از این مناطق زیبا و با طبیعت جذاب است که در سالهای اخیر محل ساخت و ساز ویلاهای لوکس و درجه یک در سرخرود شده است.
چاکسر منطقه ای روستایی در کناره های دریای کاسپین است که ویلا سازی های گسترده ای در آن اتفاق افتاده. این منطقه تهرانی نشین با دسترسی های عالی و با واقع شدن در نزدیکی محور مواصلاتی اصلی کمربندی سرخرود، منطقه جذاب برای سکونت و سرمایه گذاری در سرخرود است.
شهرک های برند و زیبایی در این منطقه ساخته شده است که از جمله آنها می توان به شهرک پزشکان اشاره کرد. قیمت ملک در این منطقه بالا بوده و از جمله مناطق لوکس نشین سرخرود محسوب می شود. این منطقه محل واقع شدن چند برج شیک و زیبا نیز می باشد..
درویش آباد
درویش آباد یکی از روستاهای شهر سرخ رود است که در استان مازندران قرار دارد،این روستا یک دهکده ی ساحلی است که از شرق به روستای چاکسر متصل است و فاصله ی اندکی با شهر سرخ رود دارد
دهکده ی ساحلی درویش آباد با حدود 100 خانوار و وسعت 3000 هکتاری یک روستای ساحلی در حال توسعه به حساب می آید،به دلیل ساحل زیبا و ساخت ویلا و نزدیکی به شهر سرخ رود این روستا به یکی گزینه ایده آل برای خرید ویلا تبدیل شده است،
وضعیت جاده این دهکده بسیار خوب است ، آسفالت نو و طرح نوسازی هادی در تمام کوچه ها و جاده ی اصلی این روستا اجرا شده است.یکی از ویژگی های جالب و قابل تحسین روستای درویش آباد وضعیت نورپردازی آن در شب محسوب می شود.با توجه به اقبال خوب از این روستا و وجود امکانات رفاهی فوق العاده ، ویلا های نوساز با کیفیت بسیار عالی در این روستا ساخته شده است
شهرک خانه دریا
شهرک خانه دریا در استان مازندران در حوزه شهرستان محمودآباد در کیلومتر 12 جاده محمودآباد به سرخرود قرار دارد این شهرک دارای 250 هکتار مساحت و 1400 واحد ویلا و 1000 واحد آپارتمان می باشد شهرک خانه دریا دارای 2 کیلومتر ساحل شنی می باشد که در استان مازندران این ساحل بی نظیر می باشد. شهرک خانه دریا از قدیمی ترین شهرک های منطقه و شمال می باشد. این شهرک در سال 1352 توسط شرکت شهرک خانه ساخته شده و اکثر سازه های آن در شهرک قدیمی و متعلق به دوران شاهنشاهی می باشد هر چند ویلاهای نوساز و یا بازسازی شده به سبک جدید و معماری جدید نیز در این شهرک نمایان می باشد. که زیباترین آنها در پلاک اول دریا قرار دارد.خرید ویلا در درویش آباد شاید بهتر و مقرون به صرفه تر از سرخرود باشد
جاده خانه دریا
جاده خانه دریا از مسیر کمربندی روستای ولیسده واقع در جاده نور، به روستای کلوده واقع در جاده محمودآباد، اصطلاحا به این منطقه برند، جاده خانه دریا دریا گفته می شود.در جاده خانه دریا روستاهای ولیسده، گلان، چنگاز، روکش، کوکده، مرانده، مسکون، تازه آباد، سیاه لش، پیشگون، حسین آباد از توابع شهرستان آمل می باشند.و روستاهای شومیا، تلارم، گلیرد، قصاب کتی، میرعلمده و کلوده از توابع جاده خانه دریا از آن جهت که با دریا فاصله کمی دارد، و همچنین به مناطق جنگلی مثل کشپل، الیمالات، واز، و ییلاقات شهرستان آمل مثل فیلبند و دسترسی آسانی دارد، سالانه متقاضیان زیادی برای خرید ویلا جاده دریا، وجود دارد.فاصله ویلا های جاده خانه دریا با آمل حدودا 20 دقیقه ، با شهرستان محمودآباد حدودا 30دقیقه ، با شهرستان نور حدودا 40دقیقه فاصله دارد..
جاده خانه دریا سرخرود یکی از مهمترین و بهترین مناطق مازندران است که از نطر سرمایه گذران و مشتریان خرید ویلا و آپارتمان بسیار مورد توجه قرار دارد.
وابسته به توریستی بودن سرخرود، رشد اقتصادی با این شهر همراه شده است، از طرفی به واسطه گردشگران زیاد در سرخرود، این شهر همه جوره روند رو به رشد درخشانی را در سال های گذشته داشته است و علاوه بر ساخت پنت هاوس، برج های بلند و ویلاهای خیرهکننده، به ساخت فروشگاه های بزرگ، مغازه های در دسترس و امکانات لوکس روی آورده است. تمام مقدمات برای رشد سرمایه گذاری در سرخرود فراهم است و اگر شما نیز سرمایه ای در دست دارید میتوانید در این رشد سهیم شوید، همین اکنون با ما ارتباط بگیر..

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آپارتمان در شهرک ساحلی خانه دریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *