6,480,000,000 تومان
شماره آگهی: 7778

توضیحات آگهی

خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود
خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود.قیمت آپارتمان ساحلی در سرخرود.فروش آپارتمان ساحلی در سرخرود خط دریا.خرید آپارتمان ساحلی نوساز در سرخرود.این آپارتمان با بنایی نوساز، استخر، سند مالکیت تکبرگ و با ویوی عالی به ساحل دریای خزر در شهر سرخرود شمال کشور، استان مازندران قرار دارد.
آپارتمان رو به دریا دارای 2 اتاق خواب با کف سرامیک می باشد. آپارتمان نوساز با بهترین متریال روز ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 120 متر دارای 6 طبقه که واحد های کل آن 6 تا و این واحد فروشی در طبقه ی 3 با انشعابات کامل ، آتشکده ، استخر و تمامی امکانات رفاهی از معماری اصولی و با کیفیتی بهره مند می باشد. آپارتمان ساحلی از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است و از جمله امکانات آن می توان به آسانسور ، پارکینگ ، انباری و استخر اشاره کرد. ویوی عالی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف با استفاده از تراس و روف گاردن بزرگ و شیک ساختمان به بیننده منتقل می شود. فاصله ی آپارتمان تا دریا 300 متر و فاصله تا جاده ی اصلی 200 متر می باشد بنابراین دسترسی ساده و راحتی به هر کدام از این موقعیت ها برای ساکنین محترم فراهم آمده است.
این آپارتمان با نمایی شیک، بنایی نوساز، تراس و روف گاردن با چشم انداز زیبا به ساحل دریای خزر و مراکز خرید با سند مالکیت تکبرگ ،مجوز ساخت، استخردار با آسانسور، پارکینگ، انباری و با تمامی امکانات در سرخرود خط دریا شمال کشور، استان مازندران که قیمت هر متر مربع آن 54 میلیون تومان و به مبلغ 6/480،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید آپارتمان ساحلی رو به دریا در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *