توضیحات آگهی

خرید ویلا داخل شهرک ساحلی سرخرود خط دریا

قیمت ویلا ساحلی در سرخرود . قیمت ویلا شهرکی در سرخرود . خرید ویلا سمت ساحل در سرخرود . این ویلا با نمایی شیک ، بنایی دوبلکس با حیاطی بزرگ و سند مالکیت تکبرگ با فاصله ی نزدیک به ساحل دریای خزر در سرخرود شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.
بنای ویلا دوبلکس بوده و دارای 3 اتاق خواب که دو تای آن مستر با کف سرامیک می باشد. این ویلای ساحلی با معماری اصولی ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 180 متر و در زمینی به متراژ 185 متر با نگهبانی دایمی ، کاملا مبله با اجناس درجه ی یک و تمامی امکانات رفاهی در سمت دریا و محیطی ویلایی و بهترین مکان به خریداران محترم ارایه می گردد. از تراس ساحتمان می توان چشم انداز زیبایی از محیط و مناظر اطراف دریافت کرد و حیاط بزرگ آن با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از رخچه های سرسبز و گیاهان رنگارنگ بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. ویلای شهرکی از کلیه ی مستندات حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت برخوردار می باشد. فاصله ی ویلا تا دریا 400 متر و فاصله ی چندانی با جاده ی اصلی ندارد بنابراین ویلا دسترسی راحتی به مراکز خرید و ساحل دریای خزر را برای شما هموطنان عزیز ایجاد کرده است.

این ویلا در سمت دریا کاملا مبله با نمایی شیک ، بنایی دوبلکس ، 3 خوابه ، سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت ، تراس ، حیاطی بزرگ و تمامی امکانات داخل شهرکی برند با نگهبانی دایمی در محیطی خوش آب و هوا در سرخرود خط دریا شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 8/300،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید ویلا ساحلی شهرکی در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید. با تشکر از اعتماد شما .

املاک جهان در سرخرود

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید ویلا داخل شهرک ساحلی سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *