توضیحات آگهی

خرید ویلا دوبلکس با ویوی جنگل در نوشهر

ویلا دوبلکس با ویوی جنگل در نوشهر، در محیطی دنج و ویلایی نشین با امنیت کامل، سند دار، فول امکانات، آماده برای خرید و فروش در مازندران شمال کشور ایران می باشد.

بنای ویلای نوساز دوبلکس بوده و دارای 4 خواب مستر با کف سرامیک می باشد. این ویلای جنگلی کاملا مبله با بهترین متریال روز در نما ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 360 متر و در زمینی به متراژ 320 متر با استخری سر پوشیده ، بیلیارد ، دزدگیر ، دوربین مدار بسته و تمامی امکانات رفاهی بسیار خوش نقشه و مدرن آماده ی ارایه به خریداران محترم می باشد. ویلای مستقل از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است. از تراس و روف گاردن بزرگ ساختمان می توان چشم انداز عالی از جنگل و مناظر اطراف دریافت کرد و حیاط زیبای آن با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است.

این ویلای لوکس کاملا فول فرنیش با اجناس درجه ی یک در سمت جنگل به صورت مستقل داخل کوچه ای ویلایی با بنایی نوساز ، دوبلکس ، 4 خوابه ، سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت ، تراس و روف گاردن با ویوی عالی به جنگل ، حیاطی زیبا با دوربین مدار بسته ، دزد گیر ، بیلیارد و استخری سرپوشیده با سرویس مجزا بسیار خوش نقشه و مدرن در منطقه ی ویلایی نوشهر به رویان شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 13/500،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید ویلا جنگلی مدرن در نوشهر مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با کارگزاران املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

خرید ویلا در نوشهر / خرید و فروش ویلا در نوشهر / قیمت ویلا جنگلی در نوشهر / ویلا نزدیک جنگل و دریای نوشهر

کارگذاری املاک جهان

4 / 11 / 1401