7,500,000,000 تومان
شماره آگهی: 2512

توضیحات آگهی

ویلا ساحلی شیک با بنایی نوساز و نمایی مدرن و زیبا فول امکانات با تراس بزرگ ، حیاط سازی شده در داخل شهرک برند مناسب برای سکونت ، خرید و فروش یا سرمایه گذاری در شهر سرخرود ، شمال استان مازندران میباشد .

این ویلا شهرکی با معماری زیبا و اصولی و طراحی داخلی خاص دارای امکاناتی نظیر روف گاردن ، جکوزی ، کابینت نصب ، داخل شهرک دو ویلا شبیه به هم ، نصبیجات نصب ،نما لوکس ، ، نور پردازی زیبا ، حیاط زیبا با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و با صفا بسیار حرفه ای محوطه سازی شده با موزاییک خاص در محیطی دنج و دلنشین ، سند تکبرگ ، مجوز ساخت ، پابان کار و با به کار گیری بهترین متریال روز به مشتریان محترم و گرامی ارایه میگردد . این ویلا لوکس ساحلی در فاصله کوتاه از مرکز شهر ، بسیار نزدیک به مرکز شهر و فاصله 400 متری از دریای سرخرود قرار دارد بنابراین دسترسی اسان و راحتی برای شما عزیزان برای گذارندن و سپری کردن اوقات فراغت در کنار خانواده و عزیزانتان فراهم آمده است .

این ویلا ساحلی دوبلکس بوده و در زمینی به مساحت 230 متر و بنای 100 متر دارای 4 اتاق خواب که یکی از آنها مستر می باشد . همچنین از تراس بزرگ ساختمان میتوان ویوی آرامبخش و زیبایی به دشت و مناظر اطراف داشت . این ویلا ساحلی شیک فول امکانات در محیطی دلنشین با نمایی شیک و مدرن همراه با جکوزی ، روف گاردن ، تراس با ویوی بی نظیر و لذت بخش مناظر اطراف و با تمامی امکانات رفاهی به قیمت 7/500/000/000 به فروش میرسد.

بهترین فرصت خرید را در اختیار شما قرار میدهیم !! برای معرفی بهترین املاک منتظر تماس شما با مشاورین املاک جهان هستیم .!!!

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید ویلا ساحلی شهرکی سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *