توضیحات آگهی

خرید ویلا شهرکی در سرخرود چسبیده به شهر

خرید ویلا نوساز در سرخرود . قیمت ویلا شهرکی در سرخرود . خریدار ویلا در سرخرود چسبیده به شهر . این ویلا در سمت دشت داخل شهرکی برند کاملا مبله با استخر و سند مالکیت تکبرگ در سرخرود شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.
بنای ویلا دوبلکس بوده و دارای 3 اتاق خواب که دو تای آن مستر با کف سرامیک می باشد. این ویلای نوساز با به کارگیری بهترین متریال روز ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 240 متر و در زمینی به متراژ 200 متر کاملا مبله با استخر و جکوزی ، کابینت و تمامی امکانات رفاهی در محیطی خوش آب و هوا از معماری اصولی و با کیفیتی بهره مند می باشد. ویلای شهرکی از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است. از تراس بزرگ ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از دشت و مناظر اطراف دریافت کرد و حیاط شیک آن با مسیر های سنگفرش شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. فاصله ی ویلا تا دریا 1800 متر و فاصله ی چندانی تا جاده ی اصلی ندارد بنابراین ویلا دسترسی راحتی به ساحل دریای خزر و مراکز خرید را برای شما عزیزان ایجاد کرده است.
این ویلا با نمایی مدرن ، بنایی نوساز ، دوبلکس ، سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت با کابینت ، استخر ، جکوزی ، کاملا مبله ، تراسی بزرگ با حیاطی شیک داخل شهرکی برند در محیطی دنج و دلنشین چسبیده به شهر سرخرود شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 7،000،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید ویلا شهرکی نوساز در سرخرود مازندران شمال می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

املاک جهان در سرخرود

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید ویلا شهرکی در سرخرود چسبیده به شهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *