توضیحات آگهی

ویلا لوکس و شیک با بنایی نوساز و نمایی مدرن و زیبا فول امکانات با روف گاردن ، تراس بزرگ ، حیاط سازی شده در داخل شهرک مناسب برای سکونت ، خرید و فروش یا سرمایه گذاری در شهر محمود آباد ، شمال استان مازندران میباشد .

این ویلا ساحلی لوکس با معماری زیبا و اصولی و طراحی داخلی خاص داخل شهرک دارای امکاناتی نظیر روف گاردن ، تراس بزرگ، ، نما مدرن ، کمیسیون ماده 90 پرداخت شده ، داخل شهرک با نگهبانی 24 ساعته ، پکیچ ، رادیاتور ، پارکینگ و انباری ، حیاط زیبا با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و با صفا بسیار حرفه ای محوطه سازی شده با موزاییک خاص در محیطی دنج و دلنشین ، سند تکبرگ ، مجوز ساخت ، پابان کار و با به کار گیری بهترین متریال روز به مشتریان محترم و گرامی ارایه میگردد . این ویلا در فاصله کوتاه از مرکز شهر ، بسیار نزدیک به جنگل و دشت های اطراف و فاصله 2500 متری از دریای محمود آباد قرار دارد بنابراین دسترسی اسان و راحتی برای شما عزیزان برای گذارندن اوقات فراغت در کنار عزیزانتان فراهم آمده است .

این ویلا لاکچری دوبلکس بوده و در زمینی به مساحت 300 متر و بنای 175 متر دارای 3 اتاق خواب مستر که یکی از آنها در طبقه پایین می باشد . همچنین از تراس بزرگ ساختمان میتوان ویوی دلشنین و زیبایی به دشت زیبا و جنگل مناظر اطراف داشت . این ویلا لوکس و لاکچری فول امکانات در محیطی دلنشین با نمایی شیک و مدرن همراه با روف گاردن ، تراس با ویوی بی نظیر و لذت بخش به جنگل و دشت و با تمامی امکانات رفاهی به قیمت 6/200/000/000 میلیارد تومان به فروش میرسد.

بهترین فرصت خرید را در اختیار شما قرار میدهیم !! برای معرفی بهترین املاک منتظر تماس شما با مشاورین املاک جهان هستیم .!!!