2,750,000,000 تومان
شماره آگهی: 3119

توضیحات آگهی

آپارتمان ساحلی با بنایی نوساز و فول امکانات با کابینت و کمد دیواری در داخل کوچه ای به صورت مستقل مناسب سکونت ، برای خرید و فروش یا سرمایه گذاری در شهر بابلسر ، شمال استان مازندران میباشد .

این آپارتمان لوکس با معماری اصولی و زیبا و طراحی داخلی خاص دارای امکاناتی نظیر کابینت ، کمد دیواری ، کف سرامیک ، آسانسور ، پارکینگ و انباری در محیطی دنج و دلنشین ، سند تکبرگ ، مجوز ساخت ، پایان کار و با به کار گیری بهترین متریال روز به مشتریان محترم و گرامی ارایه میگردد . این آپارتمان در فاصله کوتاه از مرکز شهر ، بسیار نزدیک به جاده اصلی و فاصله 500 متری از دریای بابلسر قرار دارد بنابراین دسترسی اسان و راحتی برای شما عزیزان برای گذارندن اوقات فراغت در کنار خانواده و عزیزانتان فراهم آمده است .

این برج ساحلی دارای 12 طبقه که که کل واحد های آن 24 تا و این واحد فروشی در طبقه ی 7 با بنای 90 متر دارای 2 اتاق خواب کف سرامیک می باشد . این آپارتمان ارزان شیک فول امکانات در محیطی دنج با نمایی زیبا همراه با آسانسور ، پارکینگ و امکانات مناسب ، تراس با ویوی بی نظیر و لذت بخش به محیط و مناظر اطراف و با تمامی امکانات رفاهی تنها به قیمت 2/750/000/000 میلیارد تومان به فروش میرسد.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.
بهترین فرصت خرید را در اختیار شما قرار میدهیم !! برای معرفی بهترین املاک منتظر تماس شما با مشاورین املاک جهان هستیم .!!!

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و فروش آپارتمان بابلسر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *