5,000,000,000 تومان
شماره آگهی: 8574

توضیحات آگهی

خرید و فروش آپارتمان در شهر آمل

فروش آپارتمان در شهر آمل با متریال عالی و سازه ای مستحکم در محیطی خلوت و آرام با امنیت کامل بهترین گزینه برای خرید آپارتمان در استان مازندران و سکونت در شمال می باشد.

آپارتمان در آمل دارای 4 طبقه تک واحدی، واحد ها 180 متری 3 خواب، دارای امکاناتی نظیر کمد دیواری، کابینت و هود، انشعابات، پکیج و شوفاژ، اسپیلت، پارکینگ و انباری، آسانسور، تراس دلنشین، پروانه ساخت و پایان کار، سند تک برگ مالکیت با قیمت 5 میلیارد تومان به فروش می رسد.

املاک جهان شعبه آمل کلوده چمستان، به شما دوستان خریدار و سرمایه گذار در شمال مازندران، خرید آپارتمان نوساز در نزدیکی مرکز شهر، سند دار، فول امکانات، در محیطی با پیشرفت چشم گیر و قابل توجه در آینده بسیار نزدیک را پیشنهاد میکند.

خرید آپارتمان در آمل / قیمت آپارتمان در آمل / آپارتمان با موقعیت شهری آمل / آپارتمان فروشی در آمل

کارگذاری املاک جهان

9 / 1 / 1402

 

دریاچه دوخواهران

دریاچه دوخواهران

 

 

پارک جنگلی میرزا کوچک خان

پارک جنگلی میرزا کوچک خان

این پارک در کیلومتر ۱۸ آمل به تهران قرار گرفته و دومین پارک بزرگ مازندران است. از قسمت شرقی این پارک، رودخانه هراز می‌گذرد و جاده جنگلی، آبشاری به اسم ماهان، هزار پله و چشمه آب سرد باعث می‌شود زیبایی‌های اینجا از حد تصور فراتر برود. در پارک جنگلی میرزا کوچک خان امکاناتی مثل آلاچیق، آب آشامیدنی، دستشویی، اجاق، میز و نیمکت، رستوران و قهوه خانه، سکوی چادر و وسایل بازی برای بچه‌ها هم هست.

 

آب معدنی لاریجان

آب معدنی لاریجان

یکی از جاهای دیدنی آمل، منطقه لاریجان است در ۷۰ کیلومتری آمل، در مسیر آمل به تهران. این منطقه منطقه‌ای خوش آب و هوا سرسبز است با آب‌های معدنی شفابخش. آب های گرم و معدنی این روستا، حرارتی حدود ۶۲ درجه دارد و برای درمان بیماری‌های پوستی، دردهای استخوان، مفاصل و روماتیسم خوب است. فقط اینکه بدبوست و باید مواظب داغی‌اش هم باشید، به همین خاطر است که می‌گویند بهترین فصل رفتن به اینجا در ماه‌های سرد سال است.

مسیر دسترسی: لاریجان اطراف مسیر جاده هراز قرار دارد. از آمل وارد جاده هراز شوید و با عبور از روستاهای بایجان، امیری و شنگلده، وقتی به شهر گزنک رسیدید، بلافاصله بعد از خروج از شهر، مسیر فرعی آسفالته سمت راستتان را به ترتیب به مقصد گزانه، امیرآیاد و آبگرم لاریجان ادامه بدهید.

 

جنگل المیستان

جنگل المیستان

حتما اسم جنگل الیمستان را شنیده‌اید. جنگل الیمستان، جنگل بکری‌ست که در کیلومتر ۲۰ جاده هراز به آن می‌رسید. الیما اسم گیاهی‌ست شبیه پیازچه که در کنار جوی آب می روید و به صورت خوراکی در خورشت از آن استفاده می‌شود و فصل روییدنش اردیبهشت است. .

مسسیر دسترسی: وارد جاده ای که در کیلومتر ۲۰ جاده هراز از سمت آمل قرار دارد، بشوید. تابولی امام زاده لهاش یا امام زاده قاسم را دراین جاده می‌بینید. وارد این مسیر بشوید، کمی بعد به یک دوراهی می‌رسید که جاده سمت چپی، جاده‌ای به طول ۷ کیلومتر و آسفالته با پیچ و خم‌های زیاد است. بعد به روستای لهاش میرسید. از روستای لهاش حدود ۵ کیلومتر، جاده خاکی‌ای را که وجود دارد بروید تا به روستای الیمستان برسید.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و فروش آپارتمان در شهر آمل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *