توضیحات آگهی

خرید و فروش ویلا شهرکی در رویان مازندران

ویلا فروشی در رویان داخل شهرک با نگهبان دائمی خوش ساخت و خوش نقشه دارای سازه ای مستحکم و عالی و بنای  دوبلکس نما مدرن بهترین گزینه برای خرید ویلا در مازندران می باشد.

ویلا در زمینی با مساحت 350 متر و بنای دوبلکس 320 متری، دارای 4 خواب مستر با کمد دیواری، کابینت و هود، انشعابات، پکیج و شوفاژ، اسپیلت، محوطه سازی زیبا، نورپردازی حرفه ای، تراس دلنشین، نما مدرن، کف سرامیک، سقف کناف، روف گاردن، آلاچیق، باربیکیو، پروانه ساخت و پایان کار، سند تک برگ مالکیت، در فاصله 1000 متری جنگل، 1500 متری ساحل و 300 متری جاده با قیمت 10 میلیارد میلیون تومان به فروش می رسد.

املاک جهان شعبه نوشهر _ رویان، به شما دوستان خریدار و سرمایه گذار در شمال مازندران، خرید ویلا نوساز و کلید نخورده، با سند و مدارک تکمیل، در نزدیکی جاده اصلی، جنگل و دریا در محیطی امن و آرام را پیشنهاد می کند.

ویلا جنگلی در رویان / ویلا ساحلی در رویان / قیمت ویلا در رویان / ویلا شهرکی رویان / فروش ویلا در رویان

کارگذاری املاک جهان

14 / 12 / 1401

رویان کجاست؟

استان مازندران شهرهای بزرگ و کوچک زیبایی دارد که هر کدام از آن‌ها با ویژگی و جذابیت خاصی شناخته می‌شوند. رویان یکی از همین شهرهاست که نام قدیمی آن علمده است و در میان گردشگران محبوبیت زیادی دارد. شهر توریستی رویان در غرب مازندران و کنار دریای خزر قرار گرفته میان دو شهر نور و نوشهر است. جاهای دیدنی رویان متنوع و متفاوت‌اند و در طول سفر به این منطقه می‌توانید جذاب‌ترین مناظر و زیباترین تصاویر طبیعی را ببینید.

 

جاذبه‌های توریستی رویان

افراد زیادی وجود دارند که از ماجراجویی، کشف مکان‌های جدید و کسب تجربیات تازه لذت می‌برند. جاهای دیدنی رویان از همین مکان‌های منحصربه‌فرد است که با سفر به آن می‌توانید حجم جذابیت و زیبایی‌اش را درک کنید.

 

آبشار حرام او

آبشار حرام او از مهم‌ترین و مشهورترین جاهای دیدنی رویان است که در فاصله یک کیلومتری از این شهر قرار دارد. این آبشار فشار کمی دارد و بخشی از ارتفاع ۱۵ متری آن دستخوش تغییرات جاده‌سازی و … شده است. بومی‌های این منطقه معتقدند که آب آشار حرام او خواص درمانی فوق‌العاده‌ای دارد و نام حرام او را از واژه حرم به معنای مقدس گرفته‌اند. اگر قصد سفر به رویان و تماشای جاذبه‌های گردشگری آن را دارید، آبشار زیبای حرام او را از یاد نبرید.

 

اطلاعات بازدید از آبشار حرام او

ساعات بازدید: همه روزه، ۲۴ ساعته

هزینه ورودی: رایگان

آدرس آبشار حرام او: استان مازندران، شهرستان رویان ، یک کیلومتر پس از رویان، ۲۵ کیلومتر بعد از جاده آب پری.

دریاچه الیمالات

عاشقان طبیعت‌گردی، دریاچه الیمالات را می‌شناسند‌. این دریاچه از جاهای دیدنی رویان به شمار می‌رود که گردشگران زیادی را به خودش جذب کرده است. دریاچه الیمالان در میان بزرگ‌ترین جنگل‌های مازندران قرار گرفته است. و با فضای بکر و زیبایی‌های منحصربه‌فردش آنچنان خودنمایی می‌کند. که مثل نگین انگشتری می‌درخشد.

هوای دریاچه در فصل بهار و تابستان حرف ندارد. و می‌توانید خودتان را برای یک گردش حسابی، هیجان‌انگیز.

علاوه‌بر برپایی کمپ و پیک‌نیک. ماهیگیری و قایق‌سواری هم در این دریاچه ممکن است. و تجربه جدیدی را به گردشگران هدیه می‌کند. رستوران و کافه‌هایی هم برای رفاه حال مسافران در این منطقه قرار دارند.

اگر در میان جاهای دیدنی رویان به دنبال مکان جدید و جذابی می‌گردید، تماشای این دریاچه را از دست ندهید.

 

اطلاعات بازدید از دریاچه الیمالات

ساعات بازدید: همه روزه، ۲۴ ساعته

هزینه ورودی: رایگان

آدرس دریاچه الیمالات: استان مازندران، شهرستان رویان، ۸ کیلومتری جاده نور به سمت چمستان، دریاچه الیمالات.

خانه نیما یوشیج

یکی از زیباترین جاهای دیدنی رویان که از بناهای تاریخی و مهم این شهر هم به شمار می‌رود، خانه نیما یوشیج است. علی اسفندیاری یا نیما یوشیج پدر شعر نو فارسی در ایران است و امروزه خانه این شاعر بزرگ به مکان زیبایی برای گردش تبدیل شده است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و فروش ویلا شهرکی در رویان مازندران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *