10,200,000,000 تومان
شماره آگهی: 8676

توضیحات آگهی

سرخرود آپارتمان خط دریا
این آپارتمان با نمایی شیک، بنایی نوساز، تراسی با ویوی عالی به ساحل دریای خزر و سند مالکیت تکبرگ در سرخرود شمال کشور، استان مازندران واقع شده است.
این آپارتمان رو به دریا با معماری اصولی، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۲۰۴ متر دارای ۱۳ طبقه که واحد های کل آن ۲۶ تا و این واحد فروشی در طبقه ی ۱۱ با تمامی امکانات رفاهی در محیطی خوش آب و هوا و ساحلی به خریداران محترم ارایه می گردد. برج ساحلی دارای ۳ اتاق خواب که دو تای آن مستر با کف سرامیک می باشد. از جمله امکانات آن می توان به آسانسور ، پارکینگ ، انباری و کابینت اشاره کرد. آپارتمان سمت دریا از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است. ویوی عالی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف با استفاده از تراس بزرگ ساختمان به بیننده منتقل می شود. فاصله ی آپارتمان تا دریا ۵۰ متر و فاصله تا جاده ی اصلی ۳۰۰ متر می باشد بنابراین آپارتمان با موقعیت مکانی مناسب دسترسی راحتی به ساحل دریای خزر و مراکز خرید را برای شما هموطنان عزیز فراهم آورده است.
این آپارتمان با نمایی مدرن در سمت دریا با بنایی نوساز، سند مالکیت تکبرگ، مجوز ساخت با آسانسور، پارکینگ، انباری، کابینت، تراسی بزرگ با چشم انداز زیبا به ساحل دریای خزر و دسترسی راحت به مراکز خرید در محیطی دنج و دلنشین در خط دریای سرخرود شمال کشور، استان مازندران به مبلغ ۱۰/۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید اپارتمان ساحلی در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با کارگزاران املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرخرود آپارتمان خط دریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *