12,220,000,000 تومان
شماره آگهی: 2259

توضیحات آگهی

فروش آپارتمان ساحلی خط دریا . خرید آپارتمان ساحلی لب دریا . آپارتمان ساحلی لوکس ، نوساز و نزدیک به ساحل دریای خزر مناسب برای خرید و فروش یا سرمایه گذاری در شهر سرخرود ، شمال استان مازندران واقع میباشد .

برج ساحلی نوساز دارای 2 اتاق خواب مستر میباشد . این آپارتمان ساحلی با استفاده از بهترین متریال روز معماری اصولی و طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 235 متر دارای 15 طبقه و و این واحد فروشی در طبقه 3 با آسانسور ، پارکینگ و انباری ، مخوطه سازی زیبا و بی نظیر به شما مشتریان عزیز ارایه میگردد . این آپارتمان ساحلی لوکس از کلیه مدارک حقوق شامل سند تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار برخوردار است . تراس بزرگ ساختمان ، ویوی بی نطیری به ساحل دارد . همچنین آپارتمان ساحلی در فاصله 100 متر از دریا و 600 متری از جاده اصلی قرار دارد بنابریان این آپارتمان ساحلی دسترسی راحتی به مراکز خرید و ساحل دریای خزر برای ساکنین محترم فراهم آورده است .

این آپارتمان ساحلی با پلاک یک دریا به قیمت 12/200/000/000 میلیارد تومن به فروش میرسد .

روزمه ما ، اصالت ماست .بهترین فرصت خرید را با اشتیاق در اختیارتان قرار میدهم .! برای اطلاعات بیشتر با مشاور املاک جهان تماس بگیرید .

فروش آپارتمان به قیمت مناسب | خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود | قیمت آپارتمان ساحلی در سرخرود | آپارتمان فروشی نزدیک به دریا در سرخرود | آپارتمان سند دار | فروش آپارتمان ساحلی دید به دریا | آپارتمان خط دریا

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش آپارتمان ساحلی خط دریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *