6,950,000,000 تومان
شماره آگهی: 2030

توضیحات آگهی

آپارتمان نوساز مدرن با تراس بزرگ در خط دریا و نزدیک به ساحل دریای خزر در سرخرود ، شمال استان مازندارن واقع شده است .

برج ساحلی نوساز روبه دریا دارای 3 اتاق خواب که یکی کف سرامیک میباشد. این آپارتمان ساحلی با استفاده از بهترین متریال روز ، معماری اصولی و طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 155 متر دارای 7 طبقه که این واحد فروشی در طبقه 3 با آسانسور ، لابی ،فول امکانات، پارکینگ ، انبار، کابینت ، هود ، کمد دیواری ، سینما ، سالن ورزشی مجهز به بیلیارد و بدنسازی،سونا خشک ،پینگ پونگ ، ،تراس بزرگ ، نورپردازی عالی و با تمامی امکانات رفاهی به شما خریداران عزیز و محترم ارایه میگردد. آپارتمان نوساز از کلیه مدارک حقوقی شامل سند مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار تکمبل بوده است. فاصله ی آپارتمان از دریای شمال 100 متر و فاصله تا جاده ی اصلی 300 متر می باشد بنابراین این آپارتمان ساحلی دسترسی راحتی به مراکز خرید ، فروشگاه ها و ساحل دریای خزر را برای ساکنین محترم فراهم آورده است.

این آپارتمان ساحلی با نمایی شیک و مدرن و تراسی با ویوی بی نظیر به ساحل به قیمت 6/950/000/000 میلیارد تومن به فروش میرسد .

فروش آپارتمان
خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود | قیمت آپارتمان ساحلی در سرخرود | آپارتمان فروشی نزدیک به دریا در سرخرود | آپارتمان سند دار | فروش آپارتمان ساحلی دید به دریا

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش آپارتمان ساحلی در سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *