توضیحات آگهی

فروش ویلا داخل شهرک در سرخرود جاده خانه دریا

خرید ویلا نوساز در سرخرود . خرید ویلا شهرکی در سرخرود جاده خانه دریا . قیمت ویلا داخل شهرک در سرخرود . این ویلا در سمت دشت با نمایی مدرن و لوکس ، بنایی همکف ، سند مالکیت تکبرگ با حیاطی بزرگ داخل شهرکی برند در سرخرود شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.
بنای ویلا همکف بوده و دارای 2 اتاق خواب که یکی از آن مستر با کف سرامیک می باشد. این ویلای نوساز با به کارگیری بهترین متریال روز ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 150 متر و در زمینی به متراژ 230 متر با انشعابات کامل ، پارکینگ و تمامی امکانات رفاهی در محیطی مناسب و خوش آب و هوا از معماری اصولی و با کیفیتی بهره مند می باشد. ویلای شهرکی از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است و حیاط بزرگ آن با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار حرفه ای محوطه سازی شده است. فاصله ی ویلا تا دریا 2500 متر می باشد.
این ویلا با نمایی شیک و مدرن داخل شهرکی آرام در سمت دشت ، بنایی همکف ، نوساز ، سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت ، حیاطی زیبا با پارکینگ و تمامی امکانات رفاهی در محیطی ویلایی در سرخرود جاده ی خانه دریا شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 5/400،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید ویلا نوساز شهرکی در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با کارگزاران املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

املاک جهان در سرخرود

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش ویلا داخل شهرک در سرخرود جاده خانه دریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *