توضیحات آگهی

خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود

آپارتمان فروشی در سرخرود ساحلی با ویو ابدی دریا فول امکانات دارای سازه ای مستحکم، بهترین متریال روز و لوکیشن بسیار خوش ساخت و خوش نقشه مناسب برای خرید آپارتمان و سکونت در شمال مازندران می باشد.

آپارتمان ساحلی در 30 طبقه 6 واحدی، واحد ها 160 متری 3 خواب، دارای امکاناتی نظیر کمد دیواری، کابینت و هود، انشعابات، پکیج و شوفاژ، رادیاتور، اسپیلت، استخر و جکوزی، سالن بیلیارد، آسانسور، پارکینگ، انباری، لابی، نگهبانی، تراس با چشم انداز زیبا و ابدی دریا، نورپردازی حرفه ای، محوطه سازی عالی، پروانه ساخت و پایان کار، سند تک برگ مالکیت، در فاصله 100 متری دریا و 150 متری جاده اصلی با قیمت 9 میلیارد 500 میلیون تومان بفروش می رسد.

املاک جهان شعبه سرخرود، به شما دوستان خریدار و سرمایه گذار، خرید واحد آپارتمان در برج ساحلی سرخرود، با سند و مدارک تکمیل و امکانات رفاهی و تفریحی کامل، در محیطی امن و آرام، نزدیک به مراکز تفریحی توریستی، بازار و مرکز شهر در شمال مازندران را پیشنهاد می کند.

آپارتمان ساحلی در سرخرود / قیمت آپارتمان ساحلی در سرخرود / برج ساحلی سرخرود / سرخرود فروش آپارتمان / آپارتمان در شهرک ساحلی سرخرود

کارگذاری املاک جهان

5 / 1 / 1402

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *