خرید ویلا در خزرشهر

وبلاگ

4 مارس 2023 419 بازدید
خرید ویلا در خزرشهر

خرید ویلا در خزرشهر

خرید ویلا در خزرشهر | این شهرک در کیلومتر ۶ جاده بابلسر به فریدونکنار قرار دارد.
شهرک خزرشهر یک منطقه خوش‌ آب‌وهوا و با ویلاهای زیبا است . که علاقه‌مندان به خرید ویلا در مازندران از نظر اقتصادی و سرمایه‌گذاری آن را یک موقعیت مناسب می‌دانند . خزرشهر علاوه‌ بر این ، از امکانات رفاهی و گردشگری مناسبی نیز برخوردار است. به همین خاطر مسافران زیادی در ایام مختلف سال و به ویژه ماه‌های فصل بهار و تابستان برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت خوش به این منطقه ساحلی سفر می‌کنند.
وقتی صحبت از ویلاهای لاکچری و با نمای زیبا در شهرک‌های شمالی می‌شود . نام شهرک خزرشهر به سر زبان‌ها می‌افتد . قدمت تاسیس این شهرک به پیش از انقلاب برمی‌گردد.
در اصل بعد از ساخت شهرک دریاکنار و استقبال خوب از آن، اشرف پهلوی اقدامات ساخت دومین شهرک ساحلی مازندران، یعنی منطقه خزرشهر را پیگیری کرد. سرانجام در سال ۱۳۴۲ شمسی اولین کلنگ ساخت این شهرک بر زمین زده شد.

خرید ویلا در خزرشهر

با نگاه به نقشه خزرشهر اولین چیزی که توجه‌تان را جلب می‌کند، بخش شمالی و جنوبی آن است که توسط جاده اصلی از هم جدا شده‌اند.

خزرشهر شمالی با وسعت حدود ۱۲۰ هکتار در کنار دریا قرار دارد و به خاطر نزدیکی به ساحل و امکانات رفاهی و تفریحی بیشتر، ویلاهای آن قیمت گران‌تری دارند. در حالی که خزرشهر جنوبی ۴۸۰ هکتار وسعت دارد. و از نظر امکانات رفاهی و تفریحی از سطح مناسبی برخوردار است. هر چند که با فول امکانات بخش شمالی این شهرک ساحلی برابری نمی‌کند . با وجود پل هوایی ارتباطی بین شهرک خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی این دو بخش دیگر مجزا از هم نیستند و ساکنین ویلاهای آنها می‌توانند به راحتی تردد داشته باشند.
البته ناگفته نماند که ورود به این منطقه ساحلی برای عموم گردشگران آزاد نیست. تنها مالکین ویلاها و کسانی که کارت تردد تهیه کرده‌اند، اجازه گشت‌وگذار در خزرشهر را دارند . شاید در نگاه اول محدودیت رفت‌وآمد به نوعی جزء معایب به نظر برسد، اما امنیت و تمیزی معابر و خیابان‌ها و از آن مهم‌تر محیط خلوت و دنج شهرک ساحلی خزرشهر دستاورد همین نگهبانی و کنترل رفت‌وآمدها است که قطعاً در محبوبیت گردشگری آن تاثیرگذارش بوده‌اند.

ورودی خزرشهر

خرید ویلا در خزرشهر


مسیر دسترسی به خزرشهر آسان است. خوشبختانه با استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل مختلف می‌توان به این منطقه توریستی خوش‌ آب‌وهوا سفر است. در سفر با خودروی شخصی به خزرشهر می‌توانید از طریق جاده هراز و فیروزکوه خود را به مقصد برسانید.

در صورت تمایل به سفر با اتوبوس می‌توانید از تهران و دیگر شهرها برای مقصد خزرشهر بلیط تهیه کنید. البته ابتدا باید به ترمینال فریدون‌کنار بروید و سپس از آنجا خود را با تاکسی به این شهرک برسانید.

اگر علاقه‌مند به سفر با قطار هستید ، با تهیه بلیط برای نزدیکترین ایستگاه قطار به شهرک خزرشهر، یعنی ایستگاه راه‌آهن قائم‌شهر می‌توانید به این شهرک ساحلی بروید. مسیر راه‌آهن شمال منظره خیلی قشنگی از جنگل و کوه‌های سرسبز را پیش چشمانتان قرار می‌دهد که قطعاً لذت سفر را دو چندان می‌کند.

اگر سفر سریع و گران را می‌پسندید، سفر هوایی گزینه مناسبی است. البته مقصد اولتان فرودگاه ساری خواهد بود و سپس از آنجا می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس به سمت خزرشهر حرکت کنید.

خرید ویلا در شهرک خزرشهر

در زمان خرید ویلا در شهرک خزرشهر عوامل زیادی باید بررسی شود که مهمترین آنها :
متراژ ساختمان.
فاصله آن تا دریا.
سال ساخت آن.
مدرن بودن تاسیسات.
امکانات داخلی .
این را بدانید که قیمت خرید ویلا در شهرک خزرشهر شمالی و جنوبی با هم تفاوت دارند. ویلاهای خزرشهر در متراژهای نسبتا بزرگ و در طبقه لوکس قرار دارند . جالب است بدانید که ویلاهای قدیمی این شهرک بزرگتر هستند. سبک نمای بکار رفته در ویلاهای قدیمی این شهرک مدرن و سلطنتی می باشد. البته لازم به ذکر است که نمای تمام ویلاهای ساخته شده در شهرک خزرشهر بسیار شیک، لوکس و به اصطلاح لاکچری می باشد. اگر بودجه مالی خرید یک ویلای شیک و مدرن را دارید و تصمیم شما خرید ویلا شهرکی است به شما خرید ویلا در شهرک خزرشهر را پیشنهاد می دهیم. البته بهتر است قبل از هرکاری با یک مشاوره مسکن آگاه در زمینه خرید و فروش ویلای شهرکی مشورت نمایید.

خزرشهر لوکس ترین شهرک شمال کشور


از آنجایی که شهرک خزرشهر جزو توریستی ترین و لاکچری ترین شهرک های مازندران است. در حاشیه آن شاهد تعداد زیادی فروشگاه و مراکز خرید هستیم. در ضمن شهرک بسیار به جاده اصلی نزدیک است و دسترسی به آن به آسانی انجام می شود .

از طرف دیگر فاصله اندک ویلاهای شهرک با دریا را شاهد هستیم .که امکان استفاده از تجهیزات و امکانات ساحلی را فراهم می کند. خزرشهر شمالی دارای خیابان ساحلی است. از لحاظ امکانات رفاهی همچون پارک، انواع زمین باری، فضای سبز، رستوران، کافی شاپ و … فول امکانات بوده و چیزی کم ندارد. در قسمت شمالی خزرشهر ساحلی با نام سی ساید وجود دارد که بهترین کافه ها و رستوران ها این شهرک در آن قرار دارد. ساکنین خزرشهر جنوبی تنها به کمک یک پل عابر پیاده به همه امکانات خزرشهر شمالی دسترسی خواهند داشت.
در شهرک خزرشهر سعی شده است که برای محوطه سازی از درختان گیاهان کوتاه قد استفاده شود تا تمامی ساکنین چشم انداز رو به دریا را داشته باشند و از آن لذت ببرند. در این شهرک استفاده از درختان فانتزی و زیبا بسیار به چشم می خورد و افراد و باغبانانی جهت نگهداری و مراقبت از پوشش گیاهی این شهرک استخدام شده اند.

جهان سنتر

امکانات اختصاصی شهرک خزرشهر تنها به استخر و جکوزی‌های هر ویلا محدود نشده و در سرتاسر مجموعه امکانات عمومی ویژه‌ای می‌بینیم. زمین‌های بازی شهرک خزرشهر معرف حضور همگان بوده و لذت بازی در هوای رویایی شمال را برای شما به ارمغان می‌اورد. زمین‌های فوتبال، تنیس، بسکتبال و زمین بازی کودک از امکانات ویژه و منحصر به فردی است که شما را به گذراندن وقت بیشتر در شهرک خزرشهر سرخرود ترغیب خواهد کرد.


هنگام خرید ویلا در خزرشهر به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

جهت خرید ویلا در شهرک خزرشهر بررسی عواملی مانند متراژ ساختمان و قواره‌های زمین، امکانات ساختمان و فاصله تا دریا، در اولویت قرار دارد.
کارهای انتقال سند را فورا انجام دهید واز مالک بخواهید که وضعیت مالکیت را برای شما توضیح دهد.
امکانات ویلا را بررسی کنید . ویلای مورد نظر باید دارای سند کامل و قانونی باشد ، چرا که در این صورت ارزش بالایی چهت خریداری دارد .
فروشنده های مطرح و قابل اعتماد را شناسایی کنید . فروشنده ی معتبر مانند سندی است که ملک ویلا را برای شما ابدی می کند . چرا که به هرکسی نباید اعتماد کرد . با توجه به رونق خرید ویلا در شمال افرادی سودجویی ادعای تبحر در زمینه ی خرید و فروش ویلا در شمال را دارند .

امنیت بالای ویلاها در شهرک خزرشهر

یکی از مشکلاتی که صاحبان ویلای شخصی با آن درگیر هستند بحت امنیت است . اما در صورت خرید ویلا در شهرک خزرشهر از این بابت باید خیالتان جمع باشد . چرا که بهترین تیم محافظتی جهت ایجاد امنیت در شهرک استخدام شده اند. این تیم با نگهبانی ۲۴ ساعته خود کاملا حریم شخصی را ایمن نگه می دارد. در شهرک خزرشهر حدود ۱۰۰ نفر از کارآموخته ترین نگهبانان در سه شیفت کاری مسئول ایجاد امنیت هستند. این تیم مسئول حفاظت از ویلاها و حفظ محوطه، مسئله کنترل ورود و خروج خودروها به داخل شهرک هستند. تنها افرادی اجازه ورود به شهرک را دارند که کارت ورود داشته و یا مهمانی که ورود آنها قبلا هماهنگ شده باشد.

قسمت شمالی خزرشهر دو درب ورودی دارد. تنها یک ورودی اصلی وجود دارد و دیگری به منزور مواقع ضروری طراحی شده است. اما قسمت جنوبی تنها یک درب ورود دارد. این مدل ساخت شهرک ساحلی امنیت بیشتری ایجاد می کند؛ چرا که ورود و خروج تمام خودرو های و افراد هماهنگ شده هستند. رفت و آمد در اطراف خزرشهر بسیار کم است چرا که نه کارخانه صنعتی در این منطقه و نه حتی زمین کشاورزی در این محوطه وجود دارد. از دیگر مواردی که امنیت در خزرشهر را تامین می کند نوع ساخت ویلاها است. اکثر این ویلاها دارای سیستم امنیتی و دوربین مداربسته هستند. در ضمن درب های ضد سرقت از دیگر المان های حفظ امنیت در شهرک به شمار می آیند. این ویلاها همگی از مدرن ترین سیستم های امنیتی برخوردار هستند و از این تاکنون اتفاق ناخوشایندی در این محوطه دیده نشده است.

سرمایه گذاری بلند مدت با خرید ویلا در شهرک خزرشهر

خرید ویلا در شهرک خزرشهر یک سرمایه گذاری طولانی مدت است .
از لحاظ اقتصادی باید گفت که روز به روز با مدرن شدن ساختمان های ساخته شده در شهرک خزرشهر قیمت واحدها و ویلاها افزایش یافته و سود مناسبی نصیب دارندگان ویلا در این شهرک شده است. هرچند ساکنین این شهرک اغلب نیاز مالی نداشته و به این خرید به چشم سرمایه گذاری نگاه نمی کنند. در ایران خرید ویلا و به صورت کلی ملک یک سرمایه گذاری طولانی مدت است و ارزش افزاده بسیار زیاده به همراه دارد.

عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت ویلا

-محل
-طراحی نما
-نوع معماری
-مصالح به کار رفته در ساخت ویلا
-سطح تجهیزات
-داشتن امکاناتی مانند میز بیلیارد، استخر و ….
-فاصله تا دریا
-فاصله تا جنگل
-منطقه ساکت یا شلوغ
-سطح امنیت منطقه

مهم ترین اساس هایی که هنگام خرید ویلا باید رعایت شود:

1.هدفتان را برای خرید ویلا مشخص کنید.
بسیار مهم است که بدانید هدف شما از خرید ویلا چیست؟ به طورمثال هدف شما سرمایه گذاری یا صرفا استفاده و تفریح است؟ می خواهید به طور دائم یا فقط در تعطیلات زندگی کنید؟ دانستن این نکات از قبل ، باعث آگاهی بیشتر در انتخاب شما می شود.

2.بودجه خود را در نظر بگیرید.
حداکثر بودجه خود را قبل از بازدید از هر ملکی مشخص کنید تا با دیدن ویلاهای جذاب غرق احساسات نشوید.

3.منطقه مورد نظر را بررسی و انتخاب کنید.
قبل از تصمیم گیری سعی کنید مناطق مختلف یک منطقه ویلایی را ببینید و از افراد متخصص در این حرفه کمک بگیرید تا نقاط قوت و ضعف هر منطقه را به دست آورید.

4.نوع و سبک ویلای مورد علاقه خود را مشخص کنید.
همیشه قبل از انتخاب و بازدید از ویلا برای خود مشخص کنید که با توجه به بودجه و سلیقه خود چه نوع ویلایی را مد نظر دارید. به عنوان مثال ویلا با چشم انداز عالی اولویت شماست یا دسترسی آسان به ویلا مهمتر است. اندازه ساختمان مورد نیاز، نوع ساخت و غیره را قبل از بازدید مشخص کنید.
5.به هر مشاوره املاکی اعتماد نکنید و قبل از هر کاری نظر چندین مشاور املاک را بررسی کنید.
6.به افرادی که قیمت پایین تر از عرف ارائه می دهند مشکوک باشید.

جهان سنتر

برخی از ویژگی های مهم برای خرید ویلا در خزرشهر.

-آب و هوای مساعد یکی از ویژگی های اصلی این منطقه است.
-دسترسی به طبیعت بکر با فاصله کمی از ویلا امکان پذیر است.
-مردم مهمان نواز و خونگرم هستند.
-شرایط زندگی طولانی مدت وجود دارد.
-دسترسی به جاذبه های گردشگری.

امکانات شهرک ساحلی خزرشهر


شهر خزرشهر به خصوص در قسمت ساحلی از امکانات رفاهی و تفریحی خوبی برخوردار است. امکانات تفریحی این شهرک می توان به ورزش های آبی آن اشاره کرد. برنامه خاصی برای شنا در ساحل وجود دارد. خانم ها می توانند صبح شنا کنند و آقایان می توانند بعد از ظهر شنا کنند. قایق سواری، جت اسکی و موتورسواری روی شن های ساحل از دیگر تفریحات ساحلی این شهرک است.این امکانات باعث شده بسیاری از مردم به فکر خرید ویلا در شهرک خزر شهر باشند.
سخن پایانی
خرید ویلا در شهرک خزرشهر برای افرادی که به مهاجرت به شمال و زندگی در منطقه‌ای خوش آب و هوا فکر می‌کنند، یک گزینه ایده‌آل خواهد بود. سابقه حدود 50 ساله این شهرک، نما و معماری زیبا و لاکچری ویلاها و امنیت فوق‌العاده بالای محوطه شهرک، عواملی هستند که مشتریان را به خرید ویلاهای شهرکی بزرگ و لوکس در خزرشهر تشویق می‌کنند.

برای دریافت قیمت خرید ویلا و بازدید ساختمان ویلا در شهرک خزرشهر از کارشناسان جهان سنتر کمک بگیرید.برای ارتباط باما باشماره زیر تماس بگیرید.

09119212178

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *