15,000,000,000 تومان
شماره آگهی: 5412

توضیحات آگهی

رویان ویلا فروشی داخل شهرک

ویلا دوبلکس شهرکی در رویان با چشم انداز زیبای جنگل در محیطی خلوت و آرام با امنیت کامل بهترین گزینه برای سکونت و خرید ویلا در مازندران شمال کشور ایران می باشد.
مدارک حقوقی این ویلا شهرکی و جنگلی : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است.فاصله ی ویلای شیک و لاکچری از جنگل رویان ونوش 500 متر و از دریای ونوش در رویان نوشهر مازندران 2500 متر و فاصله از جاده ی اصلی رویان به نوشهر 2200 متر می باشد بنابراین ویلا با موقعیتی که دارد دسترسی ساده و آسانی به مراکز خرید ، فروشگاه ها داشته و دید جنگل و دریا را به طور همزمان فراهم آورده است.
این ویلای شهرکی با معماری اصولی و طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 350 متر و در زمینی به متراژ 663 متر با استخر چهار فصل دارای 4 اتاق خواب که سه خواب آن مستر و یک خواب در طبقه ی پایین با کف سرامیک موجود می باشد. این ویلای جنگلی داخل شهرکی امن و برند با نمایی بسیار شیک و مدرن ، بنایی نوساز ، دوبلکس ، استخردار ، تراسی با ویوی عالی به جنگل و دریا ، حیاطی بزگ با فضا سازی عالی در روستای توریستی ونوش محدوده ی ویلایی رویان شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 15،000،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد.
ویلا رویان / رویان ویلا / خرید ویلا در رویان / فروش ویلا در رویان / قیمت ویلا در رویان / خرید و فروش ویلا در رویان / ویلا جنگلی رویان / خرید ویلا جنگلی در رویان / فروش ویلا جنگلی در رویان / خرید و فروش ویلا جنگلی در رویان / ویلا استخر دار در رویان /
کارگزاری املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رویان ویلا فروشی داخل شهرک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *