3,000,000,000 تومان
شماره آگهی: 11971

توضیحات آگهی

ساحلی در بابلسر آپارتمان

آپارتمان ساحلی در بابلسر دارای سند مالکیت تکبرگ نمایی شیک و سازه ای مستحکم دارای امکانات رفاهی کامل تراس با چشم اندازی بسیار زیبا بهترین گزینه برای خرید و سکونت در شمال مازندران می باشد.
آپارتمان ساحلی در بابلسر دارای 7 طبقه 2 واحدی واحد ها 143 متری 2 خواب، دارای امکاناتی نظیر کمد دیواری، کابینت و هود، انشعابات، پکیج و شوفاژ، اسپیلت، آسانسور، پارکینگ و انباری، تراس دلنشین، پروانه ساخت و پایان کار، سند تک برگ مالکیت، در فاصله 500 متری ساحل دریا و 700 متری مرکز شهر با قیمت 3 میلیارد تومان به فروش می رسد.
املاک جهان شعبه بابلسر، به شما خریداران آپارتمان در استان مازندران، خرید آپارتمان نزدیک ساحل با لوکیشن عالی در منطقه، سند و مدارک تکمیل، فول امکانات، با بهترین متریال روز را پیشنهاد می کند.

کارگزاران املاک جهان

معرفی شهر بابلسر

شهر بابلسر بعد از فریدونکنار قرار دارد و از شهرهای ساحلی مازندران محسوب می شود. بابلسر، زیباترین منظره را رو به جنگل های سرسبز شمال فراهم می کند. این شهر دارای فرهنگ بالای شهرنشینی است و همه مهاجرین آن اغلب از شهرهای تهران، اصفهان و شیراز هستند. شما هم می توانید در این شهر، یک ویلا بخرید و برای همیشه در بهترین آب و هوای شمال زندگی کنید.

برخی از مناطق مازندران برای سرمایه گذاری، بهتر هستند؛ که بابلسر یکی از این شهرها است.

بابلسر، از یک طرف به دریا و از طرف دیگر با پوشش گیاهی سرسبز احاطه شده است. مناطق روستایی متعددی در خارج از شهر برای خرید ویلا یا زمین وجود دارند. به علاوه، بسیاری از ویلاهای ساحلی در داخل محدوده شهری واقع شده اند که امتیاز بزرگی برای خریداران محسوب می شود. قیمت ویلا در بابلسر، نسبت به شهرهایی از جمله چمستان، نور، آمل یا محمودآباد، گرانتر است.

مناطقی همچون کهنه محله میرود، باقرتنگه، احمدکلا، اجاکسر، صفاییه، خزرکنار، اسفندیار محله، کله بست، گاوزن محله، گزینه های خوبی برای خرید و فروش ویلا یا زمین دارند.

دلایل محبوبیت بابلسر برای خرید ملک

نزدیکی به تهران (فاصله ۲۳۰ کیلومتری)

آب‌وهوای مطبوع و زمین‌های حاصلخیز

وجود پوشش ساحلی و جنگلی در کنار یکدیگر

یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران

وجود جاذبه‌های طبیعی فراوان و چشم‌نواز

دارای ساحلی پاکیزه و زیبا

برخورداری از خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی

امنیت بالا به خصوص با خرید ویلای شهرکی

رشد روزافزون ارزش ملک در بابلسر

قیمت متنوع ملک در بابلسر (برای سرمایه‌گذاری در این شهر نیازی نیست حتما مبلغ کلان و هنگفتی داشته باشید.)

با وجود این ویژگی‌ها و مزایا شما می‌توانید نسبت به سرمایه‌گذاری در بابلسر مطمئن باشید. البته باید ملک را با دقت و درست انتخاب کنید تا با گذشت زمان به ارزش آن افزوده شده و سود خوبی نصیب‌تان شود.

شهرک ساحلی خزرشهر

علاوه بر جاهای دیدنی بابلسر و جاذبه‌های این شهر، یکی دیگر از دلایل محبوبیت بابلسر این است که امکان اقامت در شهرک‌های ساحلی لوکس مانند خزرشهر را به مسافران می‌دهد. در شهرک ساحلی خزرشهر می‌توانید در فضایی خصوصی، با وجود ساحلی تمیز و امکانات ویژه، اقامتی متفاوت، آرام و لوکس را تجربه کنید. خزرشهر به دو بخش خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی تقسیم می‌شود که خزرشهر شمالی سمت دریاست و خزرشهر جنوبی در مقابل آن قرار دارد. توجه کنید که برای ورود به این شهرک باید کارت ورود داشته باشید.

برخی از امکانات خزرشهر عبارت‌اند از

چندین رستوران و کافی‌شاپ

پارک و فضای سبز

زمین‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال

دارای زمین تنیس

زمین بازی کودکان

خرید آپارتمان در بابلسر بیشتر در کدام مناطق و با چه قیمتی صورت می گیرد؟

اغلب مناطقی که خرید آپارتمان در بابلسر در آن انجام می شود در محدوده شهری قرار دارند. اصولاً خرید آپارتمان بیشتر توسط کسانی انجام می شود که بیشتر تمایل دارند تا در این شهر اقامت دائمی یا طولانی مدت داشته باشند.

مناطقی از قبیل نخست وزیری، امیر مازندرانی، شهرک آزادگان، بلوارهای ساحلی و ذوالفقاری، چهارراه شریعتی، بلوار بسیج، خیابان محبوبی، خیابان پاسداران، اجاکسر یا رودبست خشکرود از جمله مناطقی هستند که می توان آپارتمان های لوکس و نوساز را در آن‌ها پیدا کرد. با این وجود در نهایت این خریدار است که می‌تواند با توجه به نیاز و هزینه ای که بدین منظور پرداخت می کند در این زمینه دست به انتخاب بزند.

خرید ویلا در بابلسر در کدام مناطق این شهر انجام می‌شود؟

شاید شما هم در زمره افرادی قرار دارید که رویای خرید ویلا در بابلسر در سر می پرورانید. برای این کار لازم نیست تا بیشتر صبر کنید. شما در هر نقطه از شهر بابلسر که بخواهید می توانید ویلای مورد نظر خودتان را خریداری نمایید. در واقع با هر سبک و سیاق و سلیقه ای که بخواهید می توانید نسبت به خرید ویلا در بابلسر اقدام کنید. بخشی از ویلاهای مورد نظر با متراژهای متفاوت در شهرک های بابلسر قرار گرفته و بخش دیگری در مناطق حومه این شهر واقع شده اند.

وضعیت بابلسر از نظر وجود ویلاهای متعدد به گونه ای است که حتی می توانید در برخی موارد حتی در نقاط اصلی شهر ویلای مورد نظرتان را خریداری نمایید. برخی از مهمترین مناطق و شهرک هایی که می توانید برای در بابلسر از آنجا دیدن نمایید عبارتند از

شهرک صفاییه

محله امیر مازندرانی

علی آباد

شهرک آزادگان

شهرک دریاکنار

اجاکسر

تازه آباد

بابلرود

رودبست پازوار

خزر شهر

همچنین محدوده شهری از قبیل خیابان امام خمینی، بلوار ذوالفقاری خیابان شهید طالبی نیز می تواند گزینه های مناسبی بدین منظور باشد.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساحلی بابلسر قیمت اپارتمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *