15,000,000,000 تومان
شماره آگهی: 1720

توضیحات آگهی

ویلا فروشی در شهرک جنگلی نوشهر

خرید و فروش ویلا جنگلی داخل شهرک، در بهترین لوکیشن منطقه و با متریال عالی، مناسب برای سکونت و سرمایه گذاری در شمال مازندران می باشد.

ویلا نوساز در زمینی با مساحت 500 متر و بنای دوبلکس 450 متری، دارای 5 خواب مستر با کمد دیواری و امکاناتی نظیر کابینت ممبران، شوفاژ و پکیج، حیاط ساز و محوطه سازی دلنشین، نورپردازی حرفه ای، تراس و روف گاردن با چشم انداز زیبای جنگل، باربیکیو و آلاچیق، پارکینگ و انباری، نما رومی، کف سرامیک و پارکت، سقف کناف، نورگیر عالی، انشعابات نصب، شهرکی با نگهبان دائمی، پروانه ساخت و پایان کار، سند تک برگ مالکیت، در فاصله 500 متری جنگل، 1500 متری ساحل دریا و 300 متری جاده اصلی با قیمت 15 میلیارد تومان بفروش می رسد.

املاک جهان شعبه نوشهر، به شما دوستان خریدار و سرمایه گذار در شمال مازندران، خرید ویلا با سند تک برگ و امکانات رفاهی و تفریحی کامل، در محیطی تهرانی نشین و دنج، با امنیت کامل و دسترسی راحت و آسان به مرکز شهر، جاده، دریا و جنگل های دلنشین شمال را پیشنهاد می کند.

خرید ویلا در نوشهر / قیمت ویلا در نوشهر / خرید و فروش ویلا در نوشهر / ویلا جنگلی نوشهر / ویلا ساحلی نوشهر / ویلا شهرکی نوشهر

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویلا فروشی در شهرک جنگلی نوشهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *