توضیحات آگهی

پیش فروش آپارتمان های ساحلی در مازندران

پیش فروش آپارتمان ساحلی در شهر توریستی و برند بابلسر، در محیطی دنج و آرام با امنیت کامل، در بهترین لوکیشن منطقه، مناسب برای خرید و سرمایه گذاری در شمال مازندران می باشد.

آپارتمان ساحلی در بهترین لوکیشن بابلسر با قیمت پایه 6 میلیارد 750 میلیون تومان، در منطقه ساحلی، قواره اول دریا که ویو ابدی به ساحل دریا دارد و این آپارتمان دارای نما مدرن و واحد های بسیار خوش نقشه و زیبا دارد . این آپارتمان دارای موقعیتی مناسب و دسترسی عالی به تمامی مکان ها را دارد فاصله از دریا خزر50 متر و از جاده اصلی 0 میباشد و دسترسی به مرکز شهر و مراکز تفریحی بسیاراسان میباشد.

این آپارتمان ساحلی در بابلسر 10 طبقه که طبقه 1 تا 8 چهار واحدی وطبقه 9 و 10 تک واحدی میباشد که واحد های کل 36 واحد میباشد واحد های موجود طبقه 2/8/5 و دارای متراژ های 135 متری 2 خوابه می باشد که 2 طبقه آخر داراری پنت های 250 متری 3 خوابه که دارای دید کامل به دریا میباشد که به بهتریتن نحو طراحی شده است .اپارتمان ساحلی دارای پارکینگ و انباری است و مشاعات شامل:سالن ورزشی/روف گاردن/لابی/نگهبانی 24 ساعته است.اپارتمان موجود دارای مدارک حقوقی کامل که شامل :سند تک برگ/پروانه/پایانکار میباشد.

زمان تحویل8/1402

قیمت اعلامی از پایه متری 50میلیون میباشد که به ازای هر طبقه 3%افزایش قیمت دارد که شرایط پرداخت به این صورت میباشد 45% پیش پرداخت+5% سند +5%دفترخانه+الباقی شرایط طی 20 ماه

پیش فروش اپارتمان ساحلی بابلسر / خرید آپارتمان در بابلسر / قیمت آپارتمان بابلسر / آپارتمان ساحلی بابلسر

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیش فروش آپارتمان های ساحلی در مازندران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *