توضیحات آگهی

خرید آپارتمان در سرخرود برج ساحلی

خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود خط دریا . فروش آپارتمان با ویو دریا در سرخرود . قیمت آپارتمان سمت ساحل در سرخرود . این آپارتمان در سمت ساحل با نمایی لوکس ، بنایی نوساز ، آسانسور و تراسی بزرگ با چشم اندازی زیبا به ساحل دریای خزر در سرخرود خط دریا شمال کشور ، استان مازندران قرار دارد.
این آپارتمان نوساز با معماری اصولی ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 140 متر دارای 13 طبقه که واحد های کل آن 26 تا و این واحد فروشی در طبقه ی 6 با تمامی امکانات رفاهی در سمت دریا از بهترین متریال روز بهره مند می باشد. برج ساحلی دارای 3 اتاق خواب که دو تای آن مستر با کف سرامیک می باشد. ویوی عالی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف با استفاده از تراس بزرگ ساختمان به بیننده منتقل می شود. آپارتمان رو به دریا از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت برخوردار می باشد و از جمله امکانات آن می توان به اسانسور ، پارکینگ ، انباری و کابینت اشاره کرد. فاصله ی آپارتمان ساحلی تا دریا 50 متر و فاصله تا جاده ی اصلی 300 متر می باشد بنابراین آپارتمان با موقعیتی که دارد دسترسی ساده ای به مراکز خرید برند و ساحل دریای خزر را برای شما هموطنان عزیز فراهم آورده است.
این آپارتمان با نمایی مدرن ، بنایی نوساز ، 3 خوابه ، آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، تراسی بزرگ با ویوی عالی به ساحل دریای خزر و دسترسی راحت به فروشگاه ها و با بهترین متریال روز بسیار خوش نقشه و خوش ساخت در سرخرود خط دریا شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 8/100،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید آپارتمان ساحلی نوساز در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان ، خرید و سرمایه گذاری با کارگزاران املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

املاک جهان در سرخرود .

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید آپارتمان در سرخرود برج ساحلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *