توضیحات آگهی

ین زمین جنگلی با مساحتی به متراژ 260 متر با انشعابات کامل بسیار خوش قواره با قطعات شهرکی و فاصله ی نزدیک به دامنه کوه و جنگل آماده ی ارایه به خریداران محترم می باشد. زمین سمت جنگل بدون هیچ ممانعت و منعی آماده برای ساخت و ساز ویلا می باشد زیرا از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت و بافت بوده را تکمیل بوده است. فاصله ی زمین شهرکی از جنگل 200 متر می باشد بنابراین دسترسی به جنگل و طبیعت بکر برای شما عزیزان به راحتی فراهم آمده است.

این زمین داخل شهرکی برند با بافت بودن ، سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت در کنار جنگل و ویوی عالی به دامنه ی کوه ، دشت و طبیعت بکر بسیار خوش قواره در محیطی خوش آب و هوا و توریستی محدوده ی چمستان به آمل شمال کشور وافع است. قیمت هر متر مربع آن 9 میلیون تومان و به مبلغ 2/160،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید زمین جنگلی در چمستان می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید زمین شهرکی در چمستان . فروش زمین در چمستان . قیمت زمین کنار جنگل در چمستان . این زمین در بافت و شهرک ، با فاصله نزدیک به جنگل در محدوده ی چمستان شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *