تماس بگیرید
شماره آگهی: 1769

توضیحات آگهی

خرید ویلا استخر دار بابلسر بهترین گزینه برای سکونت و سرمایه گزاری در بابلسر میباشد این ویلا داخل شهرکی امن و برند با نمایی بسیار شیک و مدرن و دسترسی آسان به مراکز خرید با نگهبانی دائمی دارای سند مالکیت تک برگ در شهر بابلسر شمال کشور استان مازندران واقع شده است.

ویلای شهرکی با به کارگیری بهترین متریال در نما و طراحی داخلی خاص و بتایی به متراژ 250 متر و در زمینی به متراژ 250 متر با نور پردازی زیبا و مخفی در داخل ، استخر ، وان ، جکوزی با انشعابات کامل و تمامی امکانات رفاهی فرصتی مناسب برای خریداران محترم می باشد. این ویلای لوکس از کلیه مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار تکمیل بوده است. از تراس بزرگ ساختمان که به مساحت 20 متر می باشد می توان ویوی عالی و لذت بخش از محیط و مناظر اطراف دریافت کرد.

بنای ویلا دوبلکس بوده و دارای 4 اتاق خواب که یکی از آن مستر می باشد و همه ی اتاق ها با سرامیک پوشانده شده است و حیاط وسیع آن با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. از دیگر امکانات ویلای شهرکی می توان به کابینت ، آیفون تصویری ،آلاچیق ، 3 حمام ، پارکینگ ، پکیج و گاز رو میزی اشاره کرد .

این ویلای شهرکی در بابلسر به قیمت 4/200،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد.

 

بابلسر ویلا / ویلا بابلسر / خرید ویلا بابلسر / فروش ویلا استخر دار بابلسر / قیمت ویلا بابلسر / ویلا استخر دار بابلسر / خرید و فروش ویلا بابلسر / ویلا قیمت مناسب

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید ویلا استخردار بابلسر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *