6,300,000,000 تومان
شماره آگهی: 2653

توضیحات آگهی

ویلا کاملا مبله شیک با نمایی مدرن و زیبا و بنایی نوساز فول امکانات با پارکینگ و انباری ، کابینت و حیاط سازی شده در داخل کوچه ای به صورت مستقل مناسب برای سکونت ، خرید و فروش یا سرمایه گذاری در شهر سرخرود ، شمال استان مازندران میباشد .

این ویلا تمام مبله شیک با معماری زیبا و اصولی و طراحی داخلی خاص دارای امکاناتی نظیر نما لوکس ، کابینت ، کمد دیواری ، مبله کامل ، پارکینگ و انباری ، نصبیجات نصب ، نور پردازی عالی و زیبا ، حیاط زیبا با درخچه های سرسبز و با صفا بسیار حرفه ای محوطه سازی شده با موزاییک خاص در محیطی دنج و دلنشین ، سند تکبرگ ، مجوز ساخت ، پایان کار و با به کار گیری بهترین متریال روز به مشتریان محترم و گرامی ارایه میگردد . این ویلا لاکچری و شیک در فاصله بسیار کوتاه از مرکز شهر ، بسیار نزدیک به جنگل و دشت های اطراف و فاصله 1800 متری از دریای سرخرود قرار دارد بنابراین دسترسی اسان و راحتی برای شما عزیزان برای گذارندن و سپری کردن اوقات فراغت در کنار دوستان و عزیزانتان فراهم آمده است .

این ویلا شیک نیم پلوت بوده و در زمینی به مساحت 318 متر و بنای 168 متر دارای 3 اتاق خواب که یکی از آنها مستر و در طبقه پایین میباشد می باشد . همچنین از تراس ساختمان میتوان ویوی آرامبخش و زیبایی به دشت و مناظر اطراف داشت . این ویلا شیک فول امکانات در محیطی دلنشین با نمایی جذاب و مدرن همراه با استخر و جکوزی ، روف گاردن نما مدرن و تراس با ویوی بی نظیر و لذت بخش به مناظر اطراف و با تمامی امکانات رفاهی به قیمت 6/300/000/000 به فروش میرسد.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

بهترین فرصت خرید را در اختیار شما قرار میدهیم !! برای معرفی بهترین املاک منتظر تماس شما با مشاورین املاک جهان هستیم .!!!