19,000,000,000 تومان
شماره آگهی: 11906

توضیحات آگهی

شمال در نوشهر ویلا

ویلا در نوشهر جنگلی با متریال عالی دارای سند مالکیت تکبرگ نما مدرن با امکانات کامل رفاهی سازه ای مستحکم مناسب برای خرید و سکونت در شمال می باشد.
ویلای دوبلکس در زمینی با مساحت 400 متر و بنای 320 متری، دارای 4 خواب مستر، کمد دیواری، کابینت های گلس، هود، انشعابات، محوطه سازی زیبا، نورپردازی حرفه ای، نما مدرن، کف سرامیک درجه یک، سقف کناف، ویو جنگل، تراس دلنشین، روف گاردن، آلاچیق، باربیکیو، پکیج و شوفاژ، پروانه ساخت و پایان کار، سند تک برگ مالکیت، در فاصله 800 متری جنگل، 2000 متری ساحل دریا و 700 متری جاده اصلی با قیمت 19 میلیارد تومان بفروش می رسد.
املاک جهان شعبه نوشهر، به شما دوستان خریدار و سرمایه گذار در شمال مازندران، خرید ویلا نوساز و کلید نخورده، فول امکانات، محیط دنج و دلنشین با امنیت کامل، در نزدیکی جاده اصلی و بازار، فروشگاههای زنجیره ای، با بهترین متریال روز را پیشنهاد می کند.

کارگزاران املاک جهان

معرفی شهر نوشهر

نوشهر با موقعیت طول جغرافیایی 51,30 درجه شمالی و 36,39 درجه شرقی که از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه البرز و بلده نور، از شرق به شهر رویان و از غرب به شهرستان چالوس متصل و ارتفاع از سطح دریا حدود -2/9 متر است.
نوشهر در کل دارای سه شهر به نام‌های شهر نوشهر، شهر پول، شهر کجور، با دو بخش کجور و مرکزی، 6 دهستان به نام‌های، بلده کجور، کالج، پنجک رستاق، خیرودکنار، زانوس رستاق و تابعه کجور شهره است- بزرگترین بخش این شهرستان، بخش کجور می‌باشد که حدود دو قسمت از سه قسمت وسعت خاک این شهرستان را به خود اختصاص داده است.
نوشهر دارای روستاهای متعدد جلگه‌ای و کوهستانی است که بیشتر ویلاهای فروشی نوشهر را در روستاهای آن خواهید داشت، در این قسمت روستاهای حاشیه و کناره جاده سراسری و روستاهای ییلاقی و کوهستانی نوشهر را معرفی می‌کنیم.

بهترین منطقه نوشهر کجاست؟

دوستان نوشهر دارای مناطق شهری و محله‌های روستایی فراوانی است، این که بخواهیم بگوییم جای با کلاس نوشهر کجاست و یا این که بالا شهر نوشهر نامش چیست باید به متن زیر توجه کنید.
اگر بخواهیم نوشهر را به 2 قسمت شهری و روستایی تقسیم کنیم می‌توان بالا شهر نوشهر را به همافران، دریاسر، اختصاص داد چرا که بافت شهری و خیابان‌ها، مغازه‌ها و آپارتمان‌ها در موقعیت خوبی قرار دارند و ارزش ملک در این مناطق بالا بوده، همچنین آرامش بیشتری نسبت به مناطق دیگر نوشهر داشته و دسترسی آن به دریا و جنگل نیز با سهولت همراه است.
البته در بافت شهری نوشهر بین همافران و نوشهر منطقه دریاسر را می‌شود بالا شهر نوشهر دانست و نمره 1 را به آن داد سپس منطقه همافران، چرا که دریاسر از همهمه و سر و صدای شهری دور بوده و کاملا منطقه‌ای ویلایی است، البته ساختمان‌های ویلایی به صورت ویلا باغ قدیمی می‌باشند و حدود 60% ساکنان آن تهرانی و غیر بومی هستند، فاصله دریاسر با مرکز شهر حدود 1500 متر است.
از مناطق روستایی با کلاس نوشهر می‌توان به روستای چلک، روستای توسکاتک (نخ شمال)، سیاهرود، نارنج بن (ونوش) اشاره داشت، که این مناطق روستاهای معروف و با کلاس نوشهر هستند.
از روستاهای کوهستانی و ییلاقی معروف و پرطرفدار نوشهر می‌توان به روستای کدیر، انگاس، کندلوس، برکن اشاره داشت که فروش ویلا ییلاقی و کوهستانی نوشهر را در این روستاها بیشتر خواهیم دید.

نام شهرک‌های ساحلی منطقه چلک نوشهر

• نگین
• اندیشه
نام شهرک‌های جنگلی چلک نوشهر

• صنوبر
• پامچالان
• شالی
• میانجی
• منظر دریا
• انوش

منطقه سی‌سنگان در نزدیکی پارک جنگلی

کمی دورتر از نوشهر منطقه جنگلی سی‌سنگان قرار گرفته است؛ بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلای جنگلی که شما را از آلودگی و شلوغی دور می‌کند. در این منطقه ۷ شهرک وجود دارد که برای خرید ویلا روی بورس هستند. شهرک‌های طاهری، الماس، بزرگی، باغ چای، زنبق، ستاره‌ی شمال و شهرک آفتاب‌گردان.

منطقه ونوش با موقعیتی منحصربه‌فرد

منطقه ونوش نوشهر به خاطر موقعیت عالی که دارد، می‌تواند گزینه خوبی برای خرید ویلا باشد. ونوش میان رویان، جاده‌ی هراز، نوشهر، فرودگاه و جاده‌ی چالوس است. در این منطقه شهرک‌های مختلفی هستند که رنج قیمت ویلا در آن‌ها متنوع بوده و با کمی جست‌وجو می‌توانید بسته به بودجه‌ی خود خرید کنید. شهرک‌های معروف نوشهر در ونوش به نام‌های آراد، آفتاب، دریا بیشه، سیتروس و پارادایز هستند. شهرک دریا بیشه، شهرک البرز، شهرک بهاران، شهرک کوهپا، شهرک پگاه، شهرک ارکیده، شهرک یاسمین، شهرک گلشهر، شهرک نگین، شهرک نارنج بن و شهرک سی گل ۱۲ شهرک جنگلی این منطقه هستند.

رویان؛ بهترین شهر نزدیک نوشهر برای زندگی

یکی از مزیت‌هایی که افراد به دنبال آن می‌گردند، داشتن امکانات مدرن، رفاهی، امنیت و البته آب‌وهوای خوش است. شهر نوبنیاد و نوپای رویان تمام این گزینه‌ها را در خود جمع کرده است. این شهر که بعضی به آن شهر علمده می‌گویند، در میان دو شهر نور و نوشهر قرار گرفته است. بهترین منطقه نوشهر برای زندگی که از مناطق جدید محسوب می‌شود همین شهر رویان است. شهری که در شمال خود ساحل دریای خزر و در جنوبش رشته‌کوه البرز با مناطق سرسبز جنگلی را دارد.

منطقه نخ توسکاتک از بهترین منطقه های نوشهر برای خرید زمین و ویلا

یکی از مناطقی که نزدیک به پارک سی‌سنگان و نوشهر قرار گرفته است، منطقه نخ مازندران نام دارد. توسکاتک نام دیگر این منطقه است که تنها ۲۵ کیلومتر با شهر نوشهر فاصله دارد؛ بهترین منطقه نوشهر که برای خرید ویلا گزینه‌های خوبی در اختیارتان قرار خواهد داد. در این منطقه شهرهای نور، رویان و نوشهر در اطرافتان قرار داشته و ساحل یا جنگل هم در دسترستان است.

منطقه روستایی لتینگان نوشهر

از بهترین روستاهای نوشهر که برای خرید ویلا مناسب است، لتینگان را می‌توان نام برد. این روستا تقریبا در ۵ کیلومتری نوشهر قرار گرفته و گزینه‌های متنوعی برای خریداران دارد. بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا شهرکی همین لتینگان است که قیمت‌هایی ارزان‌تر از مناطق درون‌شهری نوشهر را در اختیارتان قرار می‌دهد. با هر قیمت و متراژ و امکاناتی که برای خرید ویلا در این منطقه در نظر دارید سراغ گروه املاک جهان بیایید و مطمئن باشید که بهترین فایل‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمال در نوشهر ویلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *