3,450,000,000 تومان
شماره آگهی: 1632

توضیحات آگهی

آپارتمان فروشی بابلسر نزدیک دریا

خرید آپارتمان ساحلی در بابلسر . قیمت آپارتمان ساحلی در بابلسر . فروش آپارتمان نزدیک به دریا در بابلسر . این آپارتمان با نمایی شیک و فاصله ی نزدیک به ساحل دریای خزر ، سند مالکیت تکبرگ و پارکینگ در بابلسر شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.

برج ساحلی دارای 2 اتاق خواب با کف سرامیک می باشد. این آپارتمان ساحلی با بهترین متریال روز ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 123 متر دارای 8 طبقه که واحد های کل آن 16 تا و این واحد فروشی در طبقه ی 2 با آسانسور ، پارکینگ ، انباری و با تمامی امکانات رفاهی به خریداران محترم ارایه می گردد. آپارتمان نوساز از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سن مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار تکمبل بوده است. از تراس بزرگ ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از محیط و مناظر اطراف دریافت کرد و حیاط آن با مسیر های موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. فاصله آپارتمان مذکور تا دریا 400 متر و فاصله ی چندانی تا جاده ی اصلی ندارد بنابراین آپارتمان با موقعیتی که دارد دسترسی ساده ای به مراکز خرید و ساحل دریای خزر را برای شما هموطنان عزیز فراهم آورده است.

این آپارتمان ساحلی با نمایی مدرن ، بنایی نوساز ، سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت با فاصله ی نزدیک به ساحل دریای خزر و مراکز خرید در بابلسر شمال کشور ، استان مازندران که قیمت هر متر مربع آن 29 میلیون تومان و به مبلغ 3/450،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش آپارتمان بابلسر نزدیک دریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *