توضیحات آگهی

 ویلا لاکچری و شیک با بنایی نوساز و نمایی مدرن و لوکس فول امکانات با شومینه شیشه ای ، باربیکیو ، جکوزی و سونا خشک ، حیاط سازی شده در داخل کوچه ای به صورت مستقل مناسب سکونت ،برای خرید و فروش یا سرمایه گذاری در شهر محمودآباد ، شمال استان مازندران میباشد .

این ویلا نما مدرن لوکس با طراحی داخلی خاص و معماری اصولی و زیبا دارای امکاناتی نظیر سونا خشک ، جکوزی ، شومینه شیشه ای ، روف گاردن 70 متری، گرمایش از کف ، سینک گرانیت آلمانی ، کنتورها نصب ، تراس ، هود و گاز صفحه ، کف پارکت و سرامیک ،نصبیجات نصب ، پکیچ ، نما مدرن، رادیاتور ، تاسیسات لوله 5 لایه ، سقف کناف کمد دیواری ، باربیکیو ، پارکینگ و انباری ، حیاط زیبا مملو از درخچه های سرسبز و با صفا بسیار حرفه ای و زیبا محوطه سازی شده با موزاییک خاص در محیطی دنج و دلنشین ، سند تکبرگ ، مجوز ساخت ، پابان کار و با به کار گیری بهترین متریال روز به مشتریان محترم و گرامی ارایه میگردد . این ویلا در فاصله کوتاه از مرکز شهر ، بسیار نزدیک به جنگل و دشت های اطراف و فاصله 2500 متری از دریای محمود آباد قرار دارد بنابراین دسترسی اسان و راحتی برای شما عزیزان برای گذارندن اوقات فراغت در کنار عزیزانتان فراهم آمده است .

این ویلا لاکچری دوبلکس بوده و در زمینی به مساحت 200 متر و بنای 210 متر دارای 3 اتاق خواب مستر می باشد . همچنین از تراس بزرگ ساختمان میتوان ویوی دلشنین و زیبایی به جنگل ، دشت و مناظر اطراف داشت . این ویلا لوکس و شیک فول امکانات در محیطی دلنشین با نمایی زیبا و مدرن همراه با باربیکیو ، شومینه ، کابینت ترک ، کمد دیواری های لوکس ، تراس با ویوی بی نظیر و لذت بخش به مناظر اطراف و با تمامی امکانات رفاهی به قیمت 6/000/000/000 میلیارد تومان به فروش میرسد.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.
بهترین فرصت خرید را در اختیار شما قرار میدهیم !! برای معرفی بهترین املاک منتظر تماس شما با مشاورین املاک جهان هستیم .!!!