2,800,000,000 تومان
شماره آگهی: 8579

توضیحات آگهی

فروش ویلا همکف حیاط دار کلوده

فروش ویلا همکف با سازه ای مستحکم حیاط دار فول امکانات دارای بهترین متریال روز و لوکیشن عالی در منطقه مناسب برای خرید ویلا در شمال و سکونت در استان مازندران می باشد.

ویلا فلت در زمینی با مساحت 210 متر و 100 متر بنا با 2 خواب 1 مستر، دارای کمد دیواری و امکاناتی نظیر کابینت و هود، گاز صفحه، انشعابات، پکیج و شوفاژ، حیاط سازی زیبا، نورپردازی عالی، پارکینگ، پروانه ساخت، سند تک برگ مالکیت، در فاصله 20 کیلومتری ساحل محمودآباد، 10 کیلومتری جنگل آمل به چمستان و تا جاده اصلی 400 متر، با قیمت 2 میلیارد 800 میلیون تومان به فروش می رسد.

املاک جهان شعبه آمل، کلوده و چمستان، به شما خریداران و سرمایه گذاران گرامی در شمال مازندران، خرید ویلا نوساز با سند در محیطی امن و آرام در بهترین لوکیشن منطقه را پیشنهاد می کند.

خرید ویلا در کلوده / ویلا فروشی با سند کلوده / قیمت ویلا در کلوده / ویلا در مازندران / ویلا جنگلی شمال /فروش ویلا همکف حیاط دار کلوده  / فروش ویلا همکف حیاط دار کلوده

 

کارگذاری املاک جهان

9 / 1 / 1402

 

پارک ساحلی شهرداری

پارک ساحلی شهرداری

آدرس پارک ساحلی شهرداری: مازندران، محمود آباد، ورودی شهر از سمت فریدون کنار.

 

پارک ساحلی ملت

پارک ساحلی ملت به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی محمود آباد، یک مکان مناسب برای انواع تفریحات ساحلی به شمار می‌رود.  این پارک زیبا و دیدنی است و شما می توانید آرامش را در یک محیط طبیعی تجربه کنید. قدم زدن درمیان فضای سبز گسترده با پوشش گیاهی متنوع این پارک ساحلی و تماشای غروب افتاب تجربه‌ای به یادماندنی برای شما خواهد بود.

آدرس پارک ساحلی ملتاستان مازندران، محمود آباد، بین خیابان بسیج و خزر.

 

روستای کلوده

روستای کلوده

آدرس روستای کلوده: استان مازندران، شهرستان محمود آباد، بخش مرکزی، دهستان اهلمرستاق جنوبی، روستای کلوده

 

دریاچه آزادمون

یکی از روستاهای زیبا و بکر که در فاصله سه کیلومتری محمود آباد قرار گرفته است، روستای آزادمون است. این روستا یکی از جاهای دیدنی محمود آباد است و دارای یک دریاچه زیبا با همین نام است. زیبایی و چشم انداز این دریاچه بسیار خیره‌کننده است و یکی از مکان‌های پر رفت‌وآمد و مورد استقبال گردشگران و مسافران است. آب بندان، دریاچه و استخر شهدای ازجمله دیگر جاذبه‌های این روستا است. اگر به محمود آباد سفر کردید حتما به این روستای دنج سر بزنید و از زیبایی و طبیعت بکر دریاچه آن لذت ببرید.

دریاچه آزادمون

آدرس دریاچه روستای آزادمونروستای مازندران، محمود آباد، جاده آمل، خط آزادمون، روستای آزادمون

 

تالاب سرخرود

اگر به محمود آباد سفر کردید از تماشای تالاب سرخرود در منطقه‌ای سرسبز و بکر غافل نشوید. این تالاب در فاصله ۲۰ کیلومتری از مرکز محمود آباد و در میان شالیزارها، میزبان گونه‌های مختلفی از پرندگان مهاجر است. محیط اطراف این تالاب برای کمپ و طبیعت‌گردی مناسب است و شما می‌توانید در اطراف این تالاب به گشت‌وگذار و تماشای طبیعتی سرسبزو بکر مشغول شوید. تالاب سرخرود از جاهای دیدنی محمود آباد است با طبیعتی زیبا و مناظری خارق‌العاده هرساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

تالاب سرخرود

آدرس تالاب سرخرود: استان مازندران، شهرستان محمود آباد، بخش سرخرود، تالاب سرخرود

 

تپه های باستانی سرخرود

تپه‌های باستانی سرخرود یا تپه‌های فلاکتی، دو تپه قدیمی و تاریخی است که با وسعتی در حدود ۳,۰۰۰ متر مربع، در فاصله تقریبی چهار کیلومتری  ساحل سرخرود قرار گرفته‌ است. لازم به ذکر است که این تپه‌های باستانی  در سال ۱۳۹۰ در فهرست میراث آثار ملی ایران به ثبت رسید. اگر علاقه‌مند به تاریخ و باستان‌شناسی هستید، در سفر خود به محمود اباد حتما از این تپه‌های باستانی دیدن کنید. گنجاندن برنامه بازدید از یک میراث تاریخی درمیان سفری که باهدف طبیعت‌گردی آغاز می‌شود، می‌تواند سفر شما را از یک‌رنگی و یک‌نواختی دور کند و تجربه‌ای پربار تر برای شما رقم بزند.

تپه های باستانی سرخرود

آدرس تپه‌های باستانی سرخروداستان مازندران، شهر محمودآباد، جنوب سرخ رود، تپه‌های باستانی سرخ رود (قلاکتی).

 

پارک جنگلی تشبندان

پارک جنگلی تشبندان

آدرس پارک جنگلی تشبنداناستان مازندران، محمودآباد، جاده آمل نرسیده به کلوده ، با فاصله ده کیلومتر از مرکز شهر.

 

بهترین زمان سفر به محمود آباد

محمود آباد مانند دیگر شهرهای شمالی در فصل تابستان آب‌وهوای شرجی دارد و این موضوع ممکن است گردشگران را کمی آزار دهد. بنابراین شما می‌توانید فصل بهار، پاییز و حتی شهریورماه را برای سفر به این شهر انتخاب کنید. اگر هم با هوای سرد و بارش مستمر باران مشکلی ندارید در فصل زمستان هم می‌توانید به محمود اباد سفر کنید.

مسیر دسترسی به محمود آباد

برای سفر به محمود اباد از طریق جاده فیروزکوه باید از محله تهرانپارس واقع در  شرق تهران، وارد جاده دماوند شوید و پس از رد کردن شهرهای پردیس، رودهن و بومهن وارد جاده فیروزکوه به قائم‌شهر شوید. مسیر دیگری که برای رفتن به محمود آباد می‌توانید در پیش بگیرید، جاده هراز است. شما می‌توانید از همان شهر بومهن مسیر  امام زاده هاشم را در پیش بگیرید و در جاده تهران به آمل حدود ۲۰۰ کیلومتر تا آمل را طی کنید تا سپس راهی محمود اباد شوید.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش ویلا همکف حیاط دار کلوده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *