35,000,000,000 تومان
شماره آگهی: 11868

توضیحات آگهی

ویلا فروشی در شهرک ساحلی سرخرود

ویلا فروشی در سرخرود واقع در شهرک ساحلی با متریال عالی و سازه ای مستحکم بنا تریبلکس نوساز حیاط دار بهترین گزینه برای خرید ویلا شهرکی نزدیک ساحل دریا در شمال می باشد.

این ویلا شهرکی با نگهبان دائمی در سرخرود با مساحت 650 متر زمین و 580 متری بنای تریبلکس دارای 4 خواب مستر یک خواب طبقه پایین و امکاناتی نظیر کمد دیواری، کابینت و هود، گاز صفحه، انشعابات، گرمایش از کف، آسانسور آلمانی، سیستم حفاظتی، 10 عدد اسپیلت، آلاچیق، باربیکیو، برق 3 فاز، استخر و جکوزی، حیاط سازی عالی، نورپردازی حرفه ای، تراس دلنشین، پارکینگ و انباری، پروانه ساخت و پایان کار، سند تک برگ شش دانگ، در فاصله 300 متری ساحل دریا و 700 متری جاده اصلی با قیمت 35 میلیارد تومان به فروش می رسد.

املاک جهان شعبه سرخرود، به شما خریداران ویلا در شمال مازندران، خرید ویلا در شهرک ساحلی سرخرود با سند و امکانات کامل رفاهی در بهترین لوکیشن منطقه نزدیک به ساحل دریا، جاده اصلی و مرکز شهر را پیشنهاد می کند.

خرید ویلا شهرکی سرخرود / ویلا در سرخرود شهرکی / ویلا در شمال ساحلی / سرخرود ویلا در شهرک ساحلی

کارگذاری املاک جهان

24 / 2 / 1402

 

 

معرفی سرخرود

سرخ رود یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است. این شهر در ۶ کیلومتری غرب فریدون‌کنار و پانزده کیلومتری شرق محمودآباد. در کنار دریای خزر و در انتهای مسیر رودخانهٔ هراز به دریای خزر قرار دارد

جغرافیا

شهر سرخ رود ساحل‌های زیبایی دارد. از حیوانات بومی سرخرود می‌توان به روباه، جوجه تیغی، گربه وحشی که مردم محلی به آن بامشی شال گویند و قاقم نوعی راسو که مردم محلی به آن عروسک می‌گویند نام برد. همچنین این شهر در زمستان میزبان چند هزار قوی مهاجر می‌باشد. سرخرود یک شهر توریستی کوچک در میانه دو شهر محمودآباد و فریدون‌کنار است. که به دلیل نزدیکی به شهر آمل و همچنین موقعیت آن در وجود دشت‌های سرسبز و زیبای دامنه البرز و چشم‌اندازهای زیبایی که دارد. به عنوان یک شهر توریستی شناخته شده‌است.

ویلای ارزان قیمت سرخ رود در کدام مناطق قرار دارند؟

همان طور که اشاره کردیم در انتهای قسمت جنوبی شهر که به آمل منتهی می‌شود و دارای روستاهای متعددی است قیمت ویلاها ارزان‌ترند و دلیل خرید ویلا ارزان قیمت در سرخ رود را می‌توان به فاصله زیاد با دریا، بافت بومی و منطقه‌ای ضعیف از نظر توسعه شهری اشاره داشت.

ویلاهای گران قیمت سرخ رود در کجا واقع شده‌اند؟

این ویلاها را می‌توان در ضلع شمال جاده و در منطقه ساحلی سرخ رود به خصوص منطقه خط دریا و گلشهر درون شهرک و یا به صورت مستقل مشاهده نمود، البته باید توجه داشت خرید ویلای لوکس و گران قیمت در سرخ رود به دلیل ارزش بالای ملک و کیفیت ساخت بالا، کار آسانی نیست!

 

مراکز تفریحی توریستی سرخ رود

سد چاکسر

در جوار دریا سدی سنگی که به دریا متصل و دارای رستوران و کافه و تفریحات دریایی. به همراه جت اسکی، قایق سواری، اسب سواری که می‌توانید برای گذراندن لحظات خوش در کنار ساحل از آن بهره ببرید.

جنگل شیلات

جنگلی بکر و طبیعی که در کنار دریا قرار دارد و از قدیم متعلق به اداره شیلات این شهرستان بوده. و مکان مناسب تفریح برای اهالی و مسافران می‌باشد.

تور سر

مکانی ساحلی در کنار خط دریا در سرخرود مازندران است. که متعلق به شرکت بزرگ صید ماهی است. که با قایق‌های ماهی‌گیری و تورهای بزرگ که توسط تراکتور حمل و مشغول صید ماهی هستند صحنه‌ای زیبا از صید را رقم می‌زند. و بارها ارزش دیدن را دارد، و توصیه می‌کنیم. در صورت امکان از این صحنه دیدن نمایید.

قوهای آوازه خان سرخ رود

سرخ رود در اواسط پاییز و زمستان میزبان پرندگان مهاجر با گونه‌های فراوانی است که از این میان “قوهای آوازه خان” که به قوهای فریاد کش سرخ رود نیز شهرت دارند نسبت به بقیه پرندگان مهاجر از اهمیت زیادی برخوردارند.

قوهای آوازه خان را می‌توان در مسیری کوتاه که از مرکز شهر سرخ رود به سمت “روستای وزرا محله” که از روستاهای سرشناس و قدیمی این شهرستان است، در زمین‌های کشاورزی این محل که توسط بارش‌های پاییزه آب فراوانی را در خود ذخیره داشته جستجو کرد.

 

ساحل ماسه‌ای سرخرود

ساحل سرخرود که یکی از جاذبه های گردشگری محمودآباد به شمار می آید. شهر سرخرود تنها شهر در دو استان مازندران و گیلان است که ساحل آن برای استفاده عموم باز بوده و ویلاها و ساختمان‌های آن حریم قانونی ۶۰ متر تا ساحل را رعایت کرده‌اند. از این رو مسافران ساحل سرخرود، منطقه وسیعی از ساحل را پیش رو داشته که با ساخت و سازها شلوغ نشده. در این ساحل منطقه‌ای به نام تورسر قرار دارد که مالک آن شرکت بزرگ صید ماهی می باشد. که تورهای بزرگی به وسیه قایق های ماهیگری در دریا پهن کرده اند. یکی از جاذبه های گردشگری این سرخرود همین صحنه خاص و متفاوت ماهیگیری در این بخش از ساحل است.

ساحل سرخرود برای شنا نیز مناسب بوده و در آن جداسازی منطقه شنای بانوان و آقایان انجام گردیده. در پلاژهای آن می توانید در مناطق آزاد و امن آن در دریا آب تنی نمایید. همچنین می توان به مجتمع ققنوس، خانه ساحلی ایریتک و برج ساحلی سرخرود در این ساحل اشاره نمود. از جمله رستوران ها. کافه ها و غذاخوری های این ساحل نیز می توان کافه ساختمان آکس، رستوران عالی مقام و آشپرخانه سلف ناردون را نام برد.

این ساحل از منظر امکانات تفریحی نیز شرایط خوبی دارد و شما می توانید. در آن، قایق سواری، جت اسکی و دیگر بازی های و تفریحات آبی را تجربه کنید.  شما می توانید با کرایه اسب از محلی ها دقایق دلپذیری را در کنار این حیوان نجیب و اسب در کنار دریا بگذرانید. عکاسی از مناظر زیبای ساحلی به ویژه غروب و طلوع خورشید و نیز مناظر صید ماهی بسیار هیجان انگیز است

 

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویلا فروشی در شهرک ساحلی سرخرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *