توضیحات آگهی

ویلا لاکچری و شیک با بنایی نوساز و نمایی جذاب و لوکس فول امکانات با کف پارکت لیمینیت ، پنچره ها برقی ، کفپوش پارکت ، حیاط سازی شده در داخل کوچه ای به صورت مستقل مناسب سکونت ،برای خرید و فروش یا سرمایه گذاری در شهر محمودآباد ، شمال استان مازندران میباشد .

این ویلا نما مدرن لوکس با طراحی داخلی خاص و معماری اصولی و زیبا دارای امکاناتی نظیر تراس بزرگ 40 متری ، پنچره های برقی ، 7 دستگاه اسپلیت ، دارای درختان پرتقال و سیب ، نارنگی ، گلابی ، لیمو ، انجیر، شوفاژ ، شومینه ، آشپزخانه بزرگ ، هود و گاز صفحه ، کف پارکت لیمینیت ، نصبیجات نصب ، پکیچ ، طبقه همکف پذیرایی ، نما مدرن، رادیاتور ، کاغذ دیواری ، ، پارکینگ و انباری ، حیاط بسیار بزرگ و زیبا مملو از درخچه های سرسبز و با صفا بسیار حرفه ای و زیبا محوطه سازی شده با موزاییک خاص در محیطی دنج و دلنشین ، سند تکبرگ ، مجوز ساخت ، پابان کار و با به کار گیری بهترین متریال روز به مشتریان محترم و گرامی ارایه میگردد . این ویلا در فاصله کوتاه از مرکز شهر ، بسیار نزدیک به جنگل و دشت های اطراف و فاصله نزدیک به دریای محمود آباد قرار دارد بنابراین دسترسی اسان و راحتی برای شما عزیزان برای گذارندن اوقات فراغت در کنار عزیزانتان فراهم آمده است .

این ویلا لاکچری دوبلکس بوده و در زمینی به مساحت 2300 متر و بنای 400 متر دارای 4 اتاق خواب که یکی از آنها مستر می باشد . همچنین از تراس بزرگ ساختمان میتوان ویوی دلنشینی و لذت بخشی به درختان و حیاط سرسبز و بزرگ ، دشت و مناظر اطراف داشت . این ویلا لوکس و شیک فول امکانات در محیطی دنج با نمایی زیبا و مدرن همراه با ، شومینه ، اسپلیت ، کمد دیواری های لوکس ، تراس با ویوی بی نظیر و لذت بخش به مناظر اطراف و با تمامی امکانات رفاهی به قیمت 45/500/000/000 میلیارد تومان به فروش میرسد.

جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.
بهترین فرصت خرید را در اختیار شما قرار میدهیم !! برای معرفی بهترین املاک منتظر تماس شما هستیم .!!!