توضیحات آگهی

خرید آپارتمان ساحلی استخردار خط دریا ، قیمت آپارتمان ساحلی استخردار لب دریا ، فروش آپارتمان ساحلی لب دریا ، آپارتمان لاکچری ساحلی ، نزدیک به ساحل دریای خزر مناسب برای خرید و فروش یا سرمایه گذاری در شهر سرخرود ، شمال استان مازندارن واقع شده است .

برج ساحلی نوساز و لوکس دارای 2 اتاق خواب مستر میباشد. این آپارتمان ساحلی با استفاده از بهترین متریال روز ، معماری زیبا و اصولی ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 155 متر دارای 28 طبقه که تعداد کل این واحدها 84 تاو این واحد فروشی در طبقه 17 با آسانسور ،استخردار، سونا و جکوزی ، سالن اجتماعات ، سالن ورزشی ، دو تراس بزرگ،پارکینگ و انباری ، حیاط محوطه سازی شده با صفا و در منطقه خوش آب و هوا به شما خریداران عزیز و محترم ارایه میگردد. آپارتمان نوساز از کلیه مدارک حقوقی شامل سند مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار برخوردار است. از تراس ساختمان می توان چشم انداز دلنشینی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف خصوصا دشت های زیبا دریافت کرد و همچنین فاصله ی آپارتمان از دریای شمال 300 متر و فاصله تا جاده ی اصلی 500 متر می باشد بنابراین این آپارتمان ساحلی دسترسی راحتی به مراکز خرید ، فروشگاه ها و ساحل دریای خزر را برای ساکنین محترم فراهم آورده است.

این آپارتمان ساحلی لاکچری با نمایی شیک و مدرن و تراسی با ویوی بی نظیر به ساحل به قیمت 10/000/075/000 میلیارد تومن به فروش میرسد .

روزمه ما ، اصالت ماست .بهترین فرصت خرید را با اشتیاق در اختیارتان قرار میدهم .! برای اطلاعات بیشتر با مشاور املاک جهان تماس بگیرید .

فروش آپارتمان ساحلی لاکچری به قیمت مناسب | خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود | قیمت آپارتمان ساحلی در سرخرود | آپارتمان فروشی نزدیک به دریا در سرخرود | آپارتمان سند دار | فروش آپارتمان ساحلی دید به دریا

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید آپارتمان ساحلی لاکچری استخردار خط دریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *