توضیحات آگهی

خرید آپارتمان با ویو دریا در بابلسر . فروش آپارتمان ساحلی در بابلسر . قیمت آپارتمان نقلی در بابلسر . این آپارتمان ساحلی با نمایی زیبا و شیک ، سند مالکیت تکبرگ با آسانسور و چشم انداز لذت بخش به ساحل دریای خزر در شهر توریستی بابلسر بلوار ساحلی شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.

برج ساحلی دارای 2 اتاق خواب می باشد. آپارتمان رو به دریا با معماری اصولی ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ 88 متر دارای 9 طبقه که واحد های کل آن 18 تا و این واحد فروشی در طبقه ی 5 با آسانسور ، پارکینگ ، انباری و با قیمتی مناسب در منطقه ای خوب به مشتریان محترم ارایه می گردد. آپارتمان لب آب از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پروانه ساخت و پایان کار تکمبل بوده است. از تراس ساختمان می توان ویوی عالی به ساحل دریای خزر و مناظر اطراف دریافت کرد. فاصله ی آپارتمان تا دریای بابلسر 100 متر و فاصله ای با جاده ی اصلی ندارد بنابراین دسترسی ساده ای به ساحل دریای خزر و فروشگاه ها برای شما عزیزان فراهم آمده است.

این آپارتمان با نمایی شیک ، در منطقه ای بکر و تراسی با ویوی عالی به ساحل دریای خزر و مراکز خرید ، سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت و آسانسور ، پارکینگ ، انباری و با قیمتی مناسب در بابلسر شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ 2/750،000،000 میلیارد تومان به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید آپارتمان ساحلی نقلی قیمت مناسب بابلسر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *