توضیحات آگهی

آپارتمان در شهرک ساحلی خانه دریا.خرید آپارتمان ساحلی در شهرک خانه دریا.قیمت آپارتمان ساحلی در شهرک خانه دریا سرخرود.آپارتمان ساحلی شهرکی در سرخرود.این آپارتمان با نمایی شیک داخل شهرک ساحلی خانه دریا با پارکینگ و نگهبانی دایمی در سرخرود شمال کشور، استان مازندران واقع شده است.
این آپارتمان با معماری اصولی، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۸۰ متر دارای ۳ طبقه که واحد های کل آن ۶ تا و این واحد فروشی در طبقه ی ۳ کاملا باز سازی شده با پارکینگ ، انباری، نگهبانی دایمی و در شهرکی خوب با ساحل اختصاصی آماده ی ارایه به خریداران محترم می باشد. آپارتمان کنار آب دارای ۲ اتاق خواب با کف سرامیک می باشد و از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ، پروانه ساخت و پایان کار تکمیل بوده است. از دو تراس ساختمان می توان چشم انداز زیبایی از محیط و ساحل دریای خزر دریافت کرد. فاصله ی آپارتمان تا دریا ساحل اختصاصی شهرک خانه دریا را بهره مند است و فاصله تا جاده ی اصلی سرخرود به محمود آباد ۸۰۰ متر می باشد بنابراین آپارتمان با موقعیت مکانی مناسب دسترسی ساده ای به مراکز خرید و ساحل دریای خزر را برای شما عزیزان ایجاد کرده است.
این آپارتمان ساحلی در شهرک خانه دریا کاملا باز سازی شده با پارکینگ، انباری، سرایداری، نگهبانی دایمی و تهاتر با آپارتمان ساحلی در سرخرود خط دریا می باشد. آپارتمان فوق در منطقه ی خوب سرخرود به محمود آباد به مبلغ ۸/۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید امن آپارتمان و ویلا در شهرک خانه دریا در شمال مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آپارتمان در شهرک ساحلی خانه دریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *