6,200,000,000 تومان
شماره آگهی: 8896

توضیحات آگهی

آپارتمان ساحلی در سرخرود.خرید و فروش آپارتمان ساحلی در سرخرود.فروش آپارتمان ساحلی با ویو دریا در سرخرود.خریدار آپارتمان ساحلی در سرخرود.این آپارتمان ساحلی با نمایی شیک،ویوی عالی به ساحل دریای خزر و سند مالکیت تکبرگ در سرخرود شهر ساحلی شمال کشور،استان مازندران واقع شده است.

این آپارتمان ساحلی با معماری اصولی، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۱۵۵ متر دارای ۷ طبقه که واحد های کل آن ۷ تا و این واحد فروشی در طبقه ی ۲ با ۵ عدد اسپیلیت ، انشعابات کامل ،پارکینگ اختصاصی، آسانسور و تمامی امکانات رفاهی به خریداران محترم ارایه می گردد.
آپارتمان ساحلی دارای ۳ اتاق خواب که یکی از آن مستر با کف سرامیک می باشد. از ۳ تراس بزرگ و شیک ساختمان می توان چشم انداز عالی از ساحل دریای خزر و مناظر اطراف دریافت کرد. آپارتمان ساحلی از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ،پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است. فاصله تا دریای سرخرود ۱۰۰ متر و فاصله ی چندانی تا ساحل دریای خزر ندارد بنابراین دسترسی راحتی به مراکز خرید داشته و دید به ساحل دریای خزر را برای شما عزیزان ایجاد کرده است.
این آپارتمان ساحلی با نمایی شیک و سند مالکیت تکبرگ،مجوز ساخت با انشعابات کامل،آسانسور، ۵ عدد اسپیلیت،پارکینگ،۳ تراس با ویوی عالی به ساحل دریای خزر و دسترسی راحت به مراکز خرید که قیمت هر متر مربع آن ۴۰ میلیون تومان و به مبلغ ۶/۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید آپارتمان ساحلی با ویو دریا در سرخرود مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

کارگزاران املاک جهان