4,700,000,000 تومان
شماره آگهی: 8899

توضیحات آگهی

آپارتمان سرخرود خط دریا.خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود.خرید آپارتمان خط دریا سرخرود.فروش آپارتمان در سرخرود.قیمت آپارتمان ساحلی سرخرود.این آپارتمان ساحلی کاملا مبله با نمایی مدرن،سند مالکیت تکبرگ و تراسی بزرگ با ویوی عالی به ساحل دریای خزر در سرخرود شمال کشور، استان مازندران واقع شده است.
برج ساحلی دارای ۲ اتاق خواب با کف سرامیک می باشد.این آپارتمان لب آب با به کارگیری بهترین متریال روز ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۱۰۳ متر دارای ۱۲ طبقه که این واحد فروشی در طبقه ی اول با ویوی عالی به دریا و تمامی امکانات آماده ی ارایه به خریداران محترم می باشد. آپارتمان نزدیک ساحل از کلیه ی مدارک حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت تکمیل بوده است. از تراس بزرگ و شیک ساختمان می توان چشم انداز عالی از ساحل دریای خزر و محیط دریافت کرد و از جمله امکانات آن می توان به آسانسور ، پارکینگ ، کابینت و کمد دیواری اشاره کرد. فاصله ی آپارتمان تا دریا ۳۰ متر و فاصله تا جاده ی اصلی ۵۰ متر می باشد بنابراین آپارتمان با موقعیت مکانی بی نظیر دسترسی راحتی به مراکز خرید و فروشگاه های برند داشته و دید به ساحل دریای خزر را برای شما زیزان به راحتی فراهم کرده است.
این آپارتمان ساحلی با نمایی شیک ، کاملا مبله ، سند مالکیت تکبرگ ، مجوز ساخت ، آسانسور ، پارکینگ ، تراسی با چشم انداز زیبا به ساحل دریای خزر و دسترسی آسان به مراکز خرید در سرخرود شمال کشور ، استان مازندران که قیمت هر مربع آن ۴۵ میلیون تومان و به مبلغ ۴/۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد مناسب خریدارانی است که قصد خرید و سرمایه گذاری آپارتمان با ویو دریا در سرخرود مازندران را دارند گزینه ی مناسبی می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایت املاک جهان تماس حاصل فرمایید.

کارگزاران املاک جهان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آپارتمان سرخرود خط دریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *